PDA

View Full Version : Kingcorsa stelt zich voor



kingcorsa
18 december 2012, 17:10
Hallo,

Mijn naam is Math, 33 jaar oud en ik woon in het zuiden van ons land.

Ik speel gitaar sinds ik 12 jaar oud was, maar vanaf mijn 20e heb ik er veel te weinig tijd voor gehad (gemaakt) en dus ook niet veel meer gespeeld. Daarnaast heeft mijn versterker het twee jaar geleden begeven waardoor ik de afgelopen twee jaar helemaal niet meer gespeeld heb.

Mijn eerste elektrische gitaar was van het merk samick, strat model. Korte tijd later heb ik een stagg LP model gekocht. Beide heb ik niet lang gehad. Op mijn zestiende heb ik een squier strat gekocht die ik nog steeds heb.
Tegelijk met de strat heb ik een Marshall valvestate 10 gekocht.
Daarnaast speelde ik in die jaren ook op een Ibanez basgitaar.

De strat heb ik nog steeds, de marshall is degene die onlangs gerepareerd is.
De versterker heb ik destijds voor 100 gulden nieuw gekocht, vandaar dat ik deze niet eerder heb laten repareren, maar omdat ik dezelfde niet kon vinden, nu tch maar gedaan.

Op zich heb ik met deze set altijd wel lol gehad, in mijn tienerjaren ook regelmatig met andere een band proberen te vermon, maar veel verder als de slaapkamer en later de huiskamer ben ik nooit gekomen.

Om die reden wilde ik ook geen zwaardere versterker.

Twee weken geleden heb ik een nieuwe gitaar en versterker erbij gekocht, aangezien ik de hobby toch echt wel weer op wilde pakken.
Het is een Vintage V100 les pauls geworden met een marshall mg15fx versterker.
Een set die me ook goed bevalt, al moet ik nog leren omgaan met de effecten.

Naast deze twee gitaren heb ik nog een akoestische (semi) 12 snarige ibanez, een akoestische 6 snarige stagg western en een oude basgitaar.
Akoestisch speel ik niet veel meer, de bas heb ik al helemaal niet meer aangeraakt.

Qua muziek ben ik vooral Guns n roses (slash) fan. Andere rock hoor ik ook heel graag.