PDA

View Full Version : Shure marcad diversity



TheNameless
17 december 2012, 20:04
Onlangs heb ik een shure marcad diversity gevonden. Het probleem is echter dat ik alleen de receiver heb en dus niet de transmittor. Heeft iemand enig idee welk type receivor hierbij hoort en waar ik die kan vinden?
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&q=shure+marcad+diversity&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&bvm=bv.1355325884,d.d2k&bpcl=39967673&biw=768&bih=928&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=9GjPUO7fNIfC0QXsjYDoBQ#biv=i|0;d|dQrTBBzJqAETxM : ik heb dus alleen het grote kastje van de foto

skanky
17 december 2012, 20:17
Je hebt een Shure t1g beltpack nodig, maar dan wel in dezelfde frequentie als de ontvanger. Die frequentie moet ergens op de ontvanger staan.

ps. Ik zou er niet teveel van verwachten, de draadloze techniek is de laatste jaren pas qua geluid acceptabel geworden. En de tv4/t1g hoort daar helaas niet bij. Succes!

TheNameless
17 december 2012, 20:23
Oke dankjewel de frequentie is 175.000 MHz heb je ook nog enig idee waar ik zoiets kan kopen?

skanky
17 december 2012, 22:04
Marktplaats of ebay oid. Het zal niet makkelijk zijn.

Dirk_Hendrik
19 december 2012, 22:17
ps. Ik zou er niet teveel van verwachten, de draadloze techniek is de laatste jaren pas qua geluid acceptabel geworden. En de tv4/t1g hoort daar helaas niet bij. Succes!

Ik heb echt verschrikkelijk veel met zo'n set gespeeld (en heb em nog) en kan de bovenstaande quote echt totaal niet onderschrijven. Nooit een centje pijn mee gehad. Behalve toen hij uitviel en dat een gebroken draad in het kabeltje naar de belt-pack bleek te zijn.... en da's slijtage.

Daarnaast,
ik kijk al naar gebruikers van draadloze systemen sinds de jaren 80. Dat systemen beter zijn geworden.. soit, maar niemand maakt me wijs dat tot enkele jaren terug dit soort systemen deze gesuggereerde mate van kwalitatieve onbruikbaarheid zouden hebben. :stop: