PDA

View Full Version : ali's shuffle



Janne
18 juni 2003, 21:40
Eindelijk daar is ie dan DE Ali's shuffle van Harry Sacksioni. 8-) Heb maandag een half uur lang achter elkaar 4 maten gespeeld want die kon ik eerst nie maar nu ging ie al best aardig vind ik zelf. K heb m net geprobeerd te uploaden maar da ging nie helemaal goed dus als iemand m wil horen moet ie me maar ff toevoegen op msn: janne_van_berkel@hotmail.com en ik ben al op zoek naar andere oplossingen om m wat makkelijker beschikbaar te maken. Ohw ja en als ik m geupload krijg zal t wel weer een nieuwere versie zijn want hier zitten nogal wat fouten in.

delphiro
18 juni 2003, 21:49
mits <=3Mb stuur maar naar

delphiro punt zonnet punt nl

ben erg benieuwd

please :cool:

Janne
18 juni 2003, 21:50
sorry 4.35 mb

FunkyFlamenco
19 juni 2003, 10:59
Op een 12 string?

Dan klinkt ie helemaal te gek :) Heb deze al diverse malen live uitgevoerd zien worden hehe!

Maar ik ben wel benieuwd. Voeg je thuis wel toe op me msn.

The_Cure
19 juni 2003, 15:48
damn,

wil iemand hem dan online plaatsen? Ik heb deze welgeteld 3x live gehoord en ben er nog steeds onder de indruk van, wat een heerlijk nummer 8-) 8-) 8-)

't voetenwerk van de grote bokser 8-)

Janne
19 juni 2003, 19:28
Op een 12 string? nee sorry op 6 snaren staat in1 van zijn boekjes en die versie heb ik dus ingespeeld dus hij is een beetje anders
Heb m nu ook al 2 keer live gezien en echt ontzettend goed ja t leukste vind ik dan altijd die mensen in t publiek die m nog nooit gehoord hadden (ohhh ahhh fantastisch) echt eens op letten.
Ohw ja en niet te veel verwachten t is de eerste keer dat ik m serieus opgenomen heb en ik kon m net sinds 3 dagen fatsoenlijk in 1 keer spelen dus. Maar ja je kan me altijd toevoegen en ik ben nog steeds bezig om m online te krijgen

Janne
19 juni 2003, 20:04
Hij doet t !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou nu mogen jullie m allemaal gaan downloaden en mij allemaal complimentjes geven :) verwacht er niet te veel van maar ik zal m binnenkort opnieuw en wat beter opnemen. http://janne_van_berkel.tripod.com/shuffle.mp3

FunkyFlamenco
19 juni 2003, 21:49
Klinkt helemaal niet verkeerd! af en toe mis je nog 'strakheid'. Wat meer dynamiek (volume wisselingen etc) zouden het ook nog beter maken!

delphiro
20 juni 2003, 09:23
This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download.

zucht... zijn er nog goede gratis providers?

Mithrandir
20 juni 2003, 09:38
Ik kan hem gewoon downloaden hoor? Misschien moet je wel even "opslaan als" doen en niet meteen klikken op de link, dat deed ik tenminste.

Neemt niet weg dat al die host-providers als lycos, tripod, geocities etc... een stelletje prutsers zijn met hun deep linking en maximum bandwidth policies. Kunnen we met het forum geen eigen dedicated server aanschaffen net zoals mokkels.nl of tweakers.net. En dan krijg je als
lid 10 MB ruimte om plaatjes of mp3'tjes op te zetten of tegen betaling meer ruimte. Als elk actief en betrokken lid minimaal 10 euro doneert kan
je al zo een leuke server aanschaffen, linux en apache erop en klaar is kees.

Hij is trouwens nog aan het downloaden, geef straks wel commentaar (zover ik dat kan).

delphiro
20 juni 2003, 09:47
mmm


save target as remote.html en in de html ben ik niet geinteresseerd :) ik ga wel ff met linux een 'wget' actie doen dat gaat beter dan die stomme browser downloads

Janne
20 juni 2003, 22:14
Klinkt helemaal niet verkeerd! af en toe mis je nog 'strakheid'. Wat meer dynamiek (volume wisselingen etc) zouden het ook nog beter maken! mee eens maar omdat ik m eindelijk een beetje "vloeiend" kon spelen wilde ik dat even laten horen. Ohw ja en ik ben al op zoek om m ergens anders online te krijgen want dit schiet echt niet op nee

Janne
7 juli 2003, 21:42
nou ik heb m een keer opnieuw opgenomen, ik vind m nu wel iets beter, de dynamiek erin krijgen was wat lastig want met dat opneemprogrammaatje neemt ie niks op als de gitaar te zacht staat en als ik m te hard zet dan worden de hardere tonen net zo hard al de minder harde tonen. :-? Graag weer nieuw commentaar en ohw ja ik ga m morgen voor publiek spelen, laatste schoolweek van de muziekschool en we spelen met een groepje wat saaie muziek en mijn leraar (ook de dirigent) vond t wel een goed idee als ik de ali's shuffle speelde.
http://janne_van_berkel.tripod.com/mp32.htm . (Ik voel me cool toen ik m had gespeeld in voor de andere mensen in dat groepje zei er ook iemand wow). Dus download m nu voordat je voor mn cd's/concerten moet gaan betalen :P

The_Cure
7 juli 2003, 21:53
Sorry, but the page or the file that you're looking for is not here.
• Please check to see that you've entered the correct URL.
• The owner of this site may have chosen to delete their membership.
• The site may have been removed due to a violation of Tripod's Terms of Service.
• The site may have been moved to a different URL.

Please search again for this page, or others like it with the search box above.



:( :(

Janne
7 juli 2003, 21:54
sorry foutje die 2 moet een s zijn :oops: : http://janne_van_berkel.tripod.com/mp3s.htm

Arbz
7 juli 2003, 22:15
Even niet over dit nummer, maar waarom speel je capricho op een eier-snijder? (lees: steelstring :P)

Enne... tempo justo! ;)

Janne
7 juli 2003, 22:20
Even niet over dit nummer, maar waarom speel je capricho op een eier-snijder? (lees: steelstring :P)

Enne... tempo justo! ;)
Uhm ik speel m op mn yamaha apx 5na met NYLON snaren, maar t kan dat t zo klinkt omdat ik met mn nagels speel ofzo of t ligt aan de opname. Ja en dat tempo merkte ik ook dat dat beter was dan eerst, toen ik m een tijdje geleden op had genomen duurde ie iets van 6 minuten en nu nog geen 4. Maar toch bedanjt want ik zie t wel als compliment (ben een paar dagen geleden toch maar weer aan dat nummer begonnen en omdat ik nu toch aan t opnemen was doe ik die er ook maar meteen bij)

Arbz
8 juli 2003, 07:30
Even niet over dit nummer, maar waarom speel je capricho op een eier-snijder? (lees: steelstring :P)

Enne... tempo justo! ;)
Uhm ik speel m op mn yamaha apx 5na met NYLON snaren, maar t kan dat t zo klinkt omdat ik met mn nagels speel ofzo of t ligt aan de opname.

Mja twijfelde heel erg of het een steelstring was of niet, maar ik vind het wel een stuk minder mooi klinken dan een 'echte' klassieke gitaar...

Je tempo ligt wel hoog, maar het is te hoog voor sommige stukjes; je zwalkt hier en daar een beetje. Zelf merk je dat soort dingen minder (heb ik zelf tenminste) dus zie het niet als afkraken ;)

FunkyFlamenco
8 juli 2003, 20:14
Hmmm.. je speelt goed, alleen mis ik echt dynamiekverschillen.

De capricho arabe klinkt meer als een swingend stuk :) Denk niet dat dat helemaal de bedoeling is! Ik mis ook de trillertjes en versieringen.

Ik zou zeggen leg meer gevoel in je spel!! Technisch is het vast zeer oke!
Vertel een verhaal in plaats van alleen de noten te laten horen!

Janne
8 juli 2003, 21:05
Ik zou zeggen leg meer gevoel in je spel!! Technisch is het vast zeer oke!
Vertel een verhaal in plaats van alleen de noten te laten horen!
Dankjewel daar kan ik wat mee, dat hoor ik ook steeds van mn leraar, maar die heeft er natuurlijk geen verstand van. maar ja als iemand van t gitaarforum t zegt zalt wel kloppen. En over dat swingende zei (een vervanger van) mijn leraar ook ooit wat, en dat komt denk ik omdat ik het stuk te snel wilde spelen, als ik het rustig speel valt t wel mee, maar ik wilde er nu toch wel een beetje een fatsoenlijk tempo bij hebben.

Ohw ja ik heb net opgetreden en ook de ali's shuffle gespeeld.... en het ging goed!!! eerst een aantal stukjes met t orkest en toen keek de dirigent mij al een paar keer aan van "Janne wel opletten" en toen de ali's shuffle en die ging fantastisch. Op t laatst kwamen er allemaal van die ouders van weet ik veel wie naar me toe om te zeggen hoe goed ik t had gespeeld, ik had echt geen idee wie t allemaal waren en hoe ik moest reageren ik heb ze gewoon wat bedankt en af en toe ja gezegd.

En FunkyFlamenco verder heb je ook wel gelijk over die versieringen enzo, maar dat was technisch toch nog net te moeilijk (opzich is mijn techniek goed, maar die klassieke dingen lukken niet). Ik vond trouwens jouw capricho arabe mooier (maar mijn tempo was beter :P )