PDA

View Full Version : advertentie



bas15
15 januari 2002, 20:16
Aangeboden: Witte Stratocaster
Prijs: 125,-
Beschrijving: Statocaster, The Animal, wit, in zeer goede staat, speelt en klinkt erg goed, hals en frets perfect.
Eventueel maak ik er een compleet set van (versterker, en andere toebehoren).
Foto: Klik hier voor een foto


Ik wil heb nu een week een acoustische gitaar (geleend, niet gekocht) maar ik wil eigenlijk nu al graag een elecktrische, maar omdat het m'n eerste is (hoelang blijf ik dit leuk vinden¿?¿?) wil ik er niet al teveel geld aan kwijt zijn, zou dit een goede mogelijkheid zijn?? EN NU NIET METEEN AANKOMEN MET DIE YAMAHA EN SQUIER SETJES :grin: :grin:

philbee
15 januari 2002, 20:55
denk dat Ton je binnen de kortste keren eraf dondert, hiermee moet je op andere sites gaan vriend

philbee
15 januari 2002, 20:56
sorry verkeerd begrepen, dat dat jij jouw rommel hier aanbood.

bas15
16 januari 2002, 15:09
lekker duidelijk :S HET IS NIET VAN MIJ ZEG IK TOCH ! IK VRAAG ALLEEN WAT JULLIE HIERVAN VINDEN!! :grin:

jaccoos
16 januari 2002, 16:23
is wel heel errug goedkoop he, kan nooit een hele goeie zijn. maar ik ken het merk ook niet dus. kan beter naar een winkel gaan. bij particulieren heb je altijd garantie tot aan de deur.

Phizer
16 januari 2002, 17:26
Voor die prijs zal het wel niet veel zijn denk ik nee

anoniem
16 januari 2002, 17:31
Zijn het guldens of euro's?

Ic3gl0vE
16 januari 2002, 18:25
ik heb ooit is op een "the animal" gespeeld en die werkte maar half... alles kraakte en het geluid viel steeds weg, en dat zou je toch niet verwachten van een NIEUWE gitaar.

ik zou't niet doen, te goedkoop beginnen is niet goed en dan wil je na een paar maanden waarschijnlijk ook een nieuwe gitaar

bas15
16 januari 2002, 21:54
ok thnx

DIVE BOMB
17 januari 2002, 00:14
AAAH ik heb hier nog een THE ANIMAL staan een les paul model (zwart). Koste me toen 300 guldens. dat was indertijd mijn eerste gitaar maar ik was er zuper tevreden over, echt waar, speelde goed en kwam goed geluid uit vooral voor die prijs,ben daarna overgestapt op epiphone en nu dan op ibanez, maar over THE ANIMAL die ik heb was/ben ik zeer te spreken

lars
20 januari 2002, 14:33
hey ik heb ook een zwarte lespaul gehad (en verkocht voor 300 gld, toeval?) ik heb nu nog een sunburst over, klonken allebei erg goed, bij EIG (eig.nl in nijmegen) staan ze nieuw voor 595 gld, dus als je er een voor 125 gld kan kopen.....als het niks is zet je em gewoon weer terug op marktplaats