PDA

View Full Version : Eventjes voorstellen



Kevin_L
16 december 2012, 22:41
Hey allemaal,

Mijn naam is Kevin, 17 jaartjes oud en eerstejaarsstudent aan de VU te Amsterdam. In mijn vrije tijd verdien ik graag wat centjes in de lokale Appie Heijn, sport ik redelijk wat af op de atletiekbaan en sinds een half jaar probeer ik zoveel mogelijk gitaar te spelen.
Ik heb op mijn verjaardag afgelopen zomer een Samick GD100S Black Edition (klik hier (http://gregbennettguitars.com/guitars/acoustic/g-series/gd100spk/) voor een linkje en denk de kleur er zelf maar bij ^^) gekregen, waarmee ik al heel veel plezier heb gehad.
Na enige tijd ben ik ook geïnteresseerd geraakt in alles waar je wat betreft gitaren nog meer in geïnteresseerd kunt raken (behalve spelen dus). Vandaar dat ik me ook heb aangemeld op dit forum, want het is gewoon relaxed om met mensen te praten over gitaren en muziek.
Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om ze te vragen ;)

Kevin

Harry
17 december 2012, 09:59
hoi Kevin, welkom op dit gezellige forum!

Duhsjaak
17 december 2012, 14:42
Hi Kev
Je bent de ideale kandidaat voor dit forum. Persoonlijk heb ik nog wel eens moeite met het tempo hier, maar (zo wordt mij liefhebbend ingefluisterd) dat geeft niet, da's de leeftijd.
Schaamteloos zooitje natuurlijk. Als ze zich maar eens zouden realiseren hoe lang ik heb moeten wachten voordat ik deze leeftijd kreeg!

Jij hebt die misère niet, of je doet vooralsnog kranig alsof het je niet deert. That's the spirit!

Eventjes voorstellen. Nou, eventjes dan.

En wat denk je van de knop hieronder? Ik geloof dat daar snel reageren op staat of zo. Maar wel effe snel, anders zijn de GN goden boos.

Ik kan het mishebben, maar ik gok maar gewoon dat jij hier prima tot je recht komt. En tot bloei. Eventjes doorbijten en je bent mijn leeftijd.
Hartelijk welkom!
Vriendelijke groet, Gus

PS Omdat Harry zo'n kloterig kort stukkie er van heeft gemaakt, moet ik wat meer je best doen om je van je ergste zenuwen af te helpen hè. Nou, zeg eens eerlijk: gelukt toch?

Kevin_L
17 december 2012, 19:37
Er verscheen een brede glimlach op mijn gezicht bij het lezen van je bericht, Gus! Het is je zeker gelukt!

Kevin_L
17 december 2012, 20:51
Trouwens, ik hou van muziek in het genre van John Mayer, Gavin DeGraw, 3 Doors Down, Simple Plan etc. Een beetje pop-rock-achtige muziek dus. Spelen alleen de makkelijke nummers, luisteren: alles!
Dus als iemand nog muziek van dezelfde soort heeft of een paar leuke liedjes om te spelen in die richting, kom maar op!

Duhsjaak
17 december 2012, 22:00
Hi
Je bent een zeer beschaafd heer!
Vriendelijke groet, Gus

Han S
17 december 2012, 22:04
Hi
Je bent een zeer beschaafd heer!
Vriendelijke groet, Gus


Ja, waar moet dat heen met gitaarforum?

Duhsjaak
18 december 2012, 01:27
Hi
We gaan naar de kloten. Zoveel is zeker. Maar wel in gezelschap van een lekker stukkie muziek. Kon slechter, toch?
En, in Kevin's geval, breed glimlachend.
En wij, welwillend glimlachend naar Kevin.
That's the Christmas spirit. Daar kan geen Sky Radio tegenop.
Vriendelijke groet, Gus

Harry
18 december 2012, 09:34
hoi Gus, je kent de rolverdeling tussen de aangever en de ster van de productie? Ik geef 'm aan en jij kopt hem erin. Zie het als teamwerk.
Bovendien, als ik eenmaal begin te ouwebeppen komt er geen eind aan. Flesje wijn, goede sigaar en ik hou een paar uur mijn klep niet dicht. Op internet weet ik het beter te doseren.

Duhsjaak
18 december 2012, 12:26
hoi Gus, je kent de rolverdeling.......................en ik hou een paar uur mijn klep niet dicht. Op internet weet ik het beter te doseren.

Hi H
Tsja, die rolverdeling ken ik.:crazyhappy:
En dat doseren ga ik proberen onder de knie te krijgen.
Ik heb er geeneens wijn voor nodig. Kejjenagaan (Het)
Vriendelijke groet, Gus

Kevin_L
18 december 2012, 17:09
Ik merk nu al dat dit één van de gezelligste fora van Nederland is!
Maar dat kon ook niet anders, met 30.000 gitaarliefhebbers bij elkaar (:

Harry
19 december 2012, 09:53
weer kort en krachtig: :seriousf: