PDA

View Full Version : v-amp 2



ibbie
18 juni 2003, 22:29
De v-amp twee is echt een relaxed ding, hij is iets minder goed dan de pod, maar hij is daarom ook de helft zo duur je moet em echt is proberen.

kokeleko
19 juni 2003, 10:58
Heb je de Vamp2 in je rack dan? :-D

Fvddungen
19 juni 2003, 11:29
Hoezo de V-Amp 2 minder dan de pod? De default settings zijn crap, maar met beetje tweaken schijn je er te gek dingen mee te kunnen doen. En daarnaast heeft V-Amp meer mogelijkheden (er zit een wah in bv).

ibbie
19 juni 2003, 12:09
Het schijnt dat het geluid van de pod op het podium wat beter is....
maar gewoon thuis boeit het niet

Chiel
21 juni 2003, 16:56
Een Pod goed op het podium :???:

nickelwound
25 juni 2003, 19:07
Heb dit weekend de V-amp 2 eens live getest en ik moet zeggen dat het echt heerlijk klonk! Hij stond 'in front of combo' en de speaker emulatie stond af, waardoor ik wel de nodige punch kon krijgen door mijn eigen speaker. (Dit is voor live gebruik in deze opstelling echt nodig of het wordt niks.) Voor de V-amp hing mijn Morley Wah overigens. Thuis had ik het geluid op voorhand ook door een PA-installatie afgesteld met behulp van AKG micro. (Wanneer ik de Vamp rechtstreeks op de PA aansluit, vind ik het voor geen meter klinken, niet compact e.d.) Het eindresultaat was dat ik echt een duwend geluid kreeg dat goed door de mix kwam en dit zonder extra volume te moeten geven op de mixer t.o.v. de andere 4 groepsleden. Naast mijn Vamp heb ik nog tal van andere pedalen dus ik kan het in ieder geval vergelijken met deze. Swat, ik ben in ieder geval zeer tevreden met het resultaat en zal het in de toekomst nog live gebruiken. :)

sniekie
18 juli 2003, 16:45
hm ik weet niet of je bedoeld dat er op de pod geen wah zit maar dan weet je er echt geen drol van want die zit er dus wel op. ik vind persoonlijk dat wanneer je de speaker sim uitzet het ding echt ruk kinkt bij de pod ook trouwens. hm de gewone pod 2.0 dus klinkt op podium niet echt duideljk maar een xt daarintegen dus echt wel. zowieso klinkt het ding kut als je hem rechtsreeks in de pa duwt zonder speaker sim