PDA

View Full Version : Weer terug aan de gitaar



Ronalds
16 december 2012, 02:07
Hi ik ben ronald, woon in hfdrp, en heb jaaaren terug ooit een een gitaar gehad, door vele redenen niet meer van gekomen, en wil nu weer als herintreder, weer gaan spelen, heb mijn zoektocht geopend, zoek een lek setje, vanmiddag een squier in handen gehad, vind ze aardig beter geworden, maar voor hoe lang ik dat ga vinden... I weet het niet..

Ik hoop hier mijn kennis weer te refreshen..

Rizz
16 december 2012, 02:11
Hi ik ben ronald, woon in hfdrp, en heb jaaaren terug ooit een een gitaar gehad, door vele redenen niet meer van gekomen, en wil nu weer als herintreder, weer gaan spelen, heb mijn zoektocht geopend, zoek een lek setje, vanmiddag een squier in handen gehad, vind ze aardig beter geworden, maar voor hoe lang ik dat ga vinden... I weet het niet..

Ik hoop hier mijn kennis weer te refreshen..

Welkom! En nu wel volhouden hè? Lekke setjes zijn leuk als je een beetje handig bent en daar is hier ook nog een heel mooi subforum voor! ;)

Veel plezier hier en met herontdekken!

Duhsjaak
16 december 2012, 03:38
Hi R
Kijk, dat is nou het mooie van Rizz' welkomstposts: Ik zit nog te denken 'lek setje', en hij heeft al door dat het om steno gaat.

Welkom en hou please welkom met de minder geniale GN'ers onder ons die bij lek toch een andere associatie hebben.
En laat ons s.v.p. weten wat het wordt uiteindelijk. Want nieuwsgierig zijn we hier allemaal.
Vriendelijk groet, Gus