PDA

View Full Version : GRONINGEN: HEAVY METAL FESTIVAL MET MEAN MACHINE 27 SEPT



andy
18 juni 2003, 21:24
Zaterdag 27 september Platformtheater Groningen, Boterdiep.
Grunn Metal Combined festival met o.m. MEAN MACHINE.
Er spelen nog 5 andere bands. Nog onbekend welke dat zijn. Nadere info volgt.

FNaRK
18 juni 2003, 21:29
tsja, Groningen :(

andy
18 juni 2003, 21:36
Voor jou bijna 300 kilometer rijden, voor mij ruim 300 meter fietsen. :razz: Ik post onze gezamelijke gig ook wel ff.

FNaRK
18 juni 2003, 22:19
ik vind het net iets te ver.......sorry
Tenzij je nog (betaalde) roadies zoekt :D

andy
18 juni 2003, 22:30
Kom je 15 november wel kijken??????? http://www.stupid-boy.com/smilies/otn/wink/smily012.gif

andy
11 juli 2003, 23:58
Mean Machine is geschrapt uit het programma. Reden: Vrouw bassist krijgt een kind, half oktober, en bij een te vroege geboorte zouden wij niet kunnen spelen. We waren daar eerlijk in geweest door te zeggen dat die (kleine kans) bestond. Organisatie wilde het risico niet aangaan en heeft ons verschoven naar het volgende festival in april volgend jaar. Beetje balen voor ons, maar als programmeur had ik precies hetzelfde gedaan.

FNaRK
12 juli 2003, 13:22
nog vervanging nodig ? Je kunt onze bassist wel lenen...is een groot Motorhead fan :-D

Pickslide
24 juli 2003, 14:57
Lenen jullie ook drummers uit wij zoeken er nog een :-D

wietse
24 juli 2003, 16:42
Mean Machine is geschrapt uit het programma. Reden: Vrouw bassist krijgt een kind, half oktober, en bij een te vroege geboorte zouden wij niet kunnen spelen. We waren daar eerlijk in geweest door te zeggen dat die (kleine kans) bestond. Organisatie wilde het risico niet aangaan en heeft ons verschoven naar het volgende festival in april volgend jaar. Beetje balen voor ons, maar als programmeur had ik precies hetzelfde gedaan.

dat is geen echte rasmuzikant die bassist van jullie wij hebben vroeger al eens op een harleyfeest gespeeld terwijl de vrouw van onze bassist aan het bevallen was.
hij kreeg telefonisch te horen wat het was ,daarna door gespeeld of er niks gebeurd was .
was een slechte bassist maar hij ging er wel helemaal voor( zorgde altijd voor gratis vervoer voor band en materiaal ,anders was ie er al veel eerder uit geknikkerd missen hem nu wel eens wat dat aangaat)

FNaRK
24 juli 2003, 17:29
Lenen jullie ook drummers uit wij zoeken er nog een :-D

sure, no problem,
denk alleen dat Groningen net iets te ver weg is :D

andy
24 juli 2003, 18:11
dat is geen echte rasmuzikant die bassist van jullie wij hebben vroeger al eens op een harleyfeest gespeeld terwijl de vrouw van onze bassist aan het bevallen was.
hij kreeg telefonisch te horen wat het was ,daarna door gespeeld of er niks gebeurd was .
was een slechte bassist maar hij ging er wel helemaal voor( zorgde altijd voor gratis vervoer voor band en materiaal ,anders was ie er al veel eerder uit geknikkerd missen hem nu wel eens wat dat aangaat)

Stoer hoor, maar misschien dat die bassist het wat relaxter vond om op een bikertreffen te spelen dan het risico te lopen flauw te vallen bij het zien van de geboorte van zijn kind. :razz:

wietse
24 juli 2003, 18:25
dat zal het wel geweest zijn hij kon ook niet over bloed als ie zichzelf eens een keer per ongeluk openhaalde dan ging ie bijna van z'n stokje.
bij z'n tweede kind is ie er wel bijgeweest hoe dat gegaan is weet ik niet (moet toch eens onze gitarist vragen dat is namelijk zijn zwager).

andy
24 juli 2003, 19:01
Ha ha hahahahahahaha. I rest my case.
Maar om nog ff wat nuttigs te posten> Dit is het definitieve programma:

CANTARA death thrash
SANGUINARY death
COREMASS metalcore
NO TOKAY death thrash
GRINROTH black thrash

Klinkt gezellig en dresscode zal wel BLACK zijn. :razz: