PDA

View Full Version : J-W Eleveld Everything guitar review



duckman
15 december 2012, 15:13
hoi,

sinds een tijd breng ik mijn gitaren met volle tevredenheid naar luthier Jan-Willem Eleveld. Ik woon in Utrecht en helaas is er in de omgeving niet veel aan gitaarbouwers/reparateurs.
Mijn LP Jimmy Page speelde niet lekker meer en kreeg het zelf niet voor elkaar om dit op te lossen. Dus eind vorige week naar hem gebracht en sinds gisteren terug.Woaw...hij speelt en klinkt weer fantastisch, wat een verschil en ik ben er erg blij mee.
Kan hem nu met moeite wegleggen om hier wat te schrijven :-)
Als je in de buurt Vianen/Utrecht woont kan ik hem echt aanraden!! Hier de link http://www.jweleveld.nl/

mazzel, Arjan

ps hier een foto van mijn gitaar, na al die jaren nog steeds verliefd :-)

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/198004_557837887564990_1482062307_n.jpg

access
15 december 2012, 18:59
Wat een mooie gitaar zeg!

Wat is er allemaal aan gedaan?

kunk
15 december 2012, 19:36
Kan gelijk mee in de competitie "mooiste gitaar 2012" en krijgt dan vast veel stemmen.

Ben ook wel nieuwsgierig wat er aan mankeerde en wat de wonder dokter er aan heeft gedaan om dit op te lossen.

D3nnis
15 december 2012, 19:47
Dat is grappig, ik ben in 1999 voor het eerst bij Eleveld in Tegelen geweest. Jaren later was de shop er niet meer en ben ik de naam Eleveld niet meer tegen gekomen, dus leuk om deze weer "boven water" te zien komen.

Mooie gitaar trouwens :-)

duckman
15 december 2012, 20:20
Dank je allemaal voor de reakties, ja hij is inderdaad mooi, maar ik zie wel meer mooie gitaren hier :-)
Hij speelde niet lekker meer en daardoor zat ie al een tijd in de koffer, hij liep aan bij sommige frets (buzzen) en speelde ook stroef. Jan-Willem heeft de topkam wat opgevuld en de frets gevlakt, brug opnieuw afgesteld enzo. Maar ik vraag nooit wat ie precies doet, mijn ervaring met hem is dat het altijd top is. Klopt dat ie eerst in Tegelen zat, hij is toen verhuisd naar Vianen en heeft een tijd bij Gibson gewerkt...