PDA

View Full Version : G-Major. Het slot...



Nocki
18 juni 2003, 19:17
Na al dat gedoe met de G-major en erop schelden is het nu dus gedaan...

Ik ga m terug brengen naar feedback...

Ik heb woensdag een G-force ontvangen van tc uit denemarken. om even te proberen. en het geluid was in een keer goed. geen signaal verlies en ook geen verlies van het originele geluid. alles bleef mooi overeind.
Hetgeen dat in de gmajor zit en wat er in de G-force zit is dus zeker anders. adda convertors zijn van hogere kwaliteid en alle werkt wat anders. de input impedantie waardes zijn ook anders en zorgen er dus voor dat de G-force beter klinkt. als iedereen nu gelijk gezegd had ipv dat de gmajor hetzelfde is als de gforce kwa convertors enzo... maar goed ik ben nu weer blij.

dus ik mag m van TC electronic terug brengen en ik krijg mn centen terug. nu kan ik verder kijken voor de lexicon of de G-force aanschaffen.

enig idee wat een goede fxer is???
en mischien verkoop ik ook wel gelijk mn rack... of ruil ik mn formula mee in voor die lexicon. dan blijf ik mn markIV gewoon gebruiken.

nocki

FNaRK
18 juni 2003, 19:35
zet je spul anders ff hier te koop :-D

Mitch
18 juni 2003, 22:10
Hartstikke tof voor je ! Altijd lekker wanneer je je eigen geluid hebt en houdt !

Mijn advies: koop de Force en hou je rack.
Dubbele gear hebben kan altijd van pas komen; met inruilen ga je toch weer een stap terug, hoe dan ook. Stel dat je je Mark IV moet laten repareren en je hebt een optreden, dan kan je er zó tegenaan met je rack !

Ic3gl0vE
19 juni 2003, 18:47
Cool voor je dat je nu een apparaat hebt dat je wel bevalt! Ook èrg klantvriendelijk dat je je Gmajor gewoon terug mocht brengen, want je hebt 'm al wel een aardige tijd, toch?

Nocki
23 juni 2003, 21:19
ja precies. ik moet m nog terug gaan brengen en dan kijken of ik handje contantje krijg of dat ik iets andere moet kopen... wel jammer dat ik een equalizer moest kopen om t prberen en dat het niet helemaal was endaardoor een stukje lichter ben geworden maar goed goede service.

Nocki