PDA

View Full Version : Delay pedaal met tap tempo?



Damster
11 december 2012, 19:11
Ik ben op zoek naar een delay pedaal met tap tempo zonder oneindige functies en mogelijkheden.
Iemand tips voor mij?

krienmineel
11 december 2012, 19:46
Ik heb zelf een tijdje een line 6 echo park gehad. De tap tempo die daar op zat werkte heel fijn. Er zitten wel een stuk of 8 functies op maar ik gebruikte er maar 2. Heb uiteindelijk een Boss dd-20 gekocht om dat ik wel probleem had met buzz en ander geluid door voeding.

Buzzel
11 december 2012, 21:08
Malekko moet eens opschieten met de ekko 919!

The Lo Lands
11 december 2012, 21:46
Niet goedkoop maar de T-Rex Replica is een top delay pedaal met aparte tap tempo en weinig fratsen. Tweedehands zijn ze soms voor schappelijke prijzen te krijgen.

N.D.
11 december 2012, 22:42
Niet goedkoop maar de T-Rex Replica is een top delay pedaal met aparte tap tempo en weinig fratsen. Tweedehands zijn ze soms voor schappelijke prijzen te krijgen.

En anders de T-Rex Reptile 2 proberen. Vind ik zelf ook een makkelijke delay. Net als de Electro Harmonix Memory Boy Deluxe, al heeft die wel weer gelijk een hoop functies.

DemolitionColorScheme
11 december 2012, 23:55
Malekko moet eens opschieten met de ekko 919!
Zal onderhand wel 'ns tijd worden ... Ben benieuwd of 'ie ooit nog komt!

B~Rock
12 december 2012, 12:40
Carl Martin Delayla XL. Simpel maar wat een sound!

R.J
12 december 2012, 13:00
Gebruik zelf een Diamond Memory Lane Jr. beetje prijzig (280 E), maar ik vind hem o-zo-fijn klinken.

Tap tempo switch kan tevens dienen om de delaytijd te halveren (van kwart naar 8th en van 8th naar 16th etc) of om de modulatie in en uit te schakelen (modulatie kan je ook gewoon terugdraaien als je 't niets vind).