PDA

View Full Version : The Final Countdown



jimmovies
11 december 2012, 18:02
Beste " gitaar" fans

Een kennis van school heeft dit nummer opgenomen en naar mij gestuurd om het online te zetten.
Ik zelf vind het erg goed maar ik speel geen (elektrische) gitaar.
Mijn vraag wat vinden jullie ervan!

Mvg



http://www.youtube.com/watch?v=Ge0cbkVd5k4

marter544
11 december 2012, 18:18
Lekkere sound, prima gespeeld, verkeerde subforum. Timing van de slagpartij zit niet helemaal lekker... Bij de paardengallopjes alsware gaat ie er naast.

JP074
11 december 2012, 19:53
leuk gedaan.

Luister echter liever naar andersoortige rock.
Dit was een wereldhit in het Malmsteentijdperk...

Mzzl.

Duhsjaak
11 december 2012, 22:19
Hi
Ik vraag me af hoe lang ze speelt. Het is een vrouw/meisje toch? Ik denk dat het daar een beetje van afhangt. Als dat nog niet zo lang is, vind ik persoonlijk (flaws and all) het een moedige poging.
Dat het niet mijn muziek is, wat kan iemand dat schelen? Alhoewel mijn vulpen in die tijd modern werd gevonden (geintje)...

Hoe dan ook: Lekker doorgaan. Zij met op gitaren raggen en jij met er een clip van maken. Op den duur ontdek je steeds leukere muziek en gaat het ook steeds beter.
Lef is more. En lef genoeg hier. Prima!
Vriendelijke groet, Gus

jimmovies
12 december 2012, 19:32
Hi
Ik vraag me af hoe lang ze speelt. Het is een vrouw/meisje toch? Ik denk dat het daar een beetje van afhangt. Als dat nog niet zo lang is, vind ik persoonlijk (flaws and all) het een moedige poging.
Dat het niet mijn muziek is, wat kan iemand dat schelen? Alhoewel mijn vulpen in die tijd modern werd gevonden (geintje)...

Hoe dan ook: Lekker doorgaan. Zij met op gitaren raggen en jij met er een clip van maken. Op den duur ontdek je steeds leukere muziek en gaat het ook steeds beter.
Lef is more. En lef genoeg hier. Prima!
Vriendelijke groet, Gus

haha het is een hij, maar een clip is zeker een goed idee.
bedankt voor de reactie!

pasqual
12 december 2012, 23:09
Lekker geluid. Goeie poging. Alleen de timing maar ik vermoed enige "latency" tijdens de opname omdat het vrijwel de hele tijd ernaast zit qua timing. Ook de solo is zeker niet verkeerd.