PDA

View Full Version : gitaar kopen



mloesja
18 juni 2003, 18:08
hej,
Ik heb een electrische gitaar aangeboden gekregen met versterker e.d.
Merken:
Gitaar: gitaar marshall rocket special
Versterker: Bogey amps met overdrive
Snoer, boston
band, d'airo.
Deze gitaar is een half jaar oud en hij verkoopt alles voor 250 euro.
Is dat een btje een goede prijs.

Verder had ik nog een probleem met mijn ouders :cry: Ze denken dat als ik electrische gitaar ga spelen, ik in dat circuit van blowers, rokers en drinkers kom, net als bij de band nirvana. Slaat helemaal nerges op, maar als ik ze niet kan overtuigen mag ik die gitaar nie kopen :-(
Dus...wie heeft er overtuigtips :evil:

greets mloes

Negative K3 fan
18 juni 2003, 18:10
tis jouw geld, jouw leven jouw gitaar etc.

laat ze eens een kijkje nemen op dit forum dan kunnen ze zien dat gitaristen toch eigelijk wel beschaafde mensen zijn :lol:

kokteejl
18 juni 2003, 18:25
da betwijfel ik....ten zeerste :D

mijn ouders hadden gewoon schrik dat ek men versterker te luid ging zetten enz....
wat negk3 zegt is al goed, maar wat ik doe is liedjes leren die iedereen wel kent (niet tege me zin wel eh), nu is vooral me vader content

Wilson
18 juni 2003, 18:29
jeetje wat een ouderwetse ouders zeg, als je een instrument bespeeld kom je toch niet gelijk in een bepaald circuit terecht, bovendien zijn bijna alle gitaristen zeer beschaafde, vaak hoogopgeleide, normale mensen.

kokteejl
18 juni 2003, 18:41
humor...ik ben er effenaf beleefder door geworden hehe (en kheb meer verantwoordelijkheid voor de dinge die ik heb..)
ohjah of zeg dat je liever je geld lekker verspilt aan erg dure gitaren en cetera en dat de drugs pas later zal komen

mloesja
20 juni 2003, 19:02
humor...ik ben er effenaf beleefder door geworden hehe (en kheb meer verantwoordelijkheid voor de dinge die ik heb..)
ohjah of zeg dat je liever je geld lekker verspilt aan erg dure gitaren en cetera en dat de drugs pas later zal komen


whaha...
zal ik tegen ze zeggen :razz: !
Ik ben inmiddels al zo ver dat ik die gitaar een paar proefdagen bij mij thuis mag hebben :-D