PDA

View Full Version : [Gezocht] Rock/Metal Band zoekt jou Drummer en Gitarist



jarrald
10 december 2012, 22:07
Naar wie zijn wij op zoek;
Muzikanten met niet alleen talent maar ook passie voor muziek. Muzikanten met skills die onze muziek kunnen completeren en kunnen bijdragen aan bouwen van een nieuwe Rock/Metalband.
Een persoon die in de oefenruimte zijn mannetje of vrouwtje staat maar ook waarmee je mee kan lachen en plezier mee kan hebben daarbuiten

Wie zijn wij;
Zanger, gitarist en bassist zijn met spoed op zoek naar een goeie strakke drummer en 2e gitarist om ons plaatje weer compleet te maken.

We spelen eigen materiaal met invloeden:
- Periphery
- Animals as Leaders
- Incubus
- Sevendust
- Machinehead
- Hauntes Shores
- Intervals
- Deftones

Zijn in het bezit van een zeer mooie eigen oefenruimte in Ijmuiden voorzien van alle gemakken. Hebben eigen apparatuur om repeteren en op te nemen. We willen weer snel het podium op!!!!!

We hebben wat nieuw materiaal op soundcloud staan:http://soundcloud.com/supernova-entertainment (voor het grootste deel demos met alleen gitaren en drums)

Interesse?
Luister eerst even de muziek op de soundcloud en stuur ons een berichtje en kom eens langs!

Thyrif
11 december 2012, 12:19
Jarrald, dit is ubervet. De invloeden spreken me ook erg aan en die hoor je ook duidelijk terug in de nummers. Ik woon helaas in Groningen, maar ga misschien in jan/feb richting de randstad verhuizen ivm werk. Als dat het geval is, stuur ik graag nog een berichtje om even langs te komen, want ik vind dit heerlijke muziek van hoogstaande kwaliteit (ik ben enkel nog benieuwd naar de vocals). Vooral Perpetual State of Improvement en Freedom vind ik nu al heerlijk om naar te luisteren (instrumentaal al).

Groetjes,
Teun

Oranjeaap
14 december 2012, 20:07
Gave demos! Succes ermee!

inflames1drummer
18 april 2013, 21:12
Hallo Jarrald,

Waar wonen jullie? ( graag provincie ook even vermelden).

gr Ramon.