PDA

View Full Version : Gitarist/Componist Tjebbe Broek



TjebbeBroek
9 december 2012, 19:56
Hallo! Mijn naam is Tjebbe Broek en ik maak eigen nummers
op de akoestische gitaar. Ik speel klassiek,folk en flamenco op mijn
eigen cd.

http://www.youtube.com/watch?v=M70YyadZt7w

Ik zou het zeer waarderen als iemand van jullie het zou luisteren
en tips en kritiek zou willen geven.

Hartelijk Dank!

Tjebbe Broek

Pick-Mane
9 december 2012, 20:06
Welkom Bro

Wil ik wel voor je doen hoor, wrom niet je hebt het gemaakt om naar te luisteren en dat wil ik wel doenn waar kan ik dit dan vinden link
:-)

Groetjes

TjebbeBroek
9 december 2012, 20:10
Gaaf Dankje! Sorry ik was de link vergeten bij te voegen. Hier is die

http://www.youtube.com/watch?v=M70YyadZt7w

Pick-Mane
9 december 2012, 20:30
Beste

Heel mooi van je, en dan bedoel ik ook heel mooi geweldig gedaan kon ik zo maar spelen op mijn Spaanse.
Respect man, doe zo verder.


Die komt in mijn Favorieten.

Ik heb nog een vraag aan je welk merk is je flamenco gitaar en waar heb je ze gekocht, die klinkt geweldig.

Ik ben Nu het Romance aan het leren en geraak er niet zo goed uit misschien kan je mij helpen.?

Misschien via live messenger .? :-)


Groetjes.

Pick-Mane
14 december 2012, 23:07
Hoi

Ja dat eerste stuk man is wel heel mooi, zelf geschreven eerlijk zijn he.? Die intentie is gewoon heel mooi.

Je moet eens naar muziek luisteren van Narciso Yepes, zoals het Romance en Concierto de Aranjuez, die kerel is wel HEEL goed.

Groetjes.

TjebbeBroek
15 december 2012, 00:19
Hey! Dankjewel! Ja ik heb het eerlijk waar zelf geschreven, ik zou daar zeker nooit over liegen! Die componist ken ik, echt een hele goede gitarist! Gaaf dat je het aan het leren bent(:

Ik heb zelf een aria classic concert gitaar, van mijn vader over genomen dus hij is al tientallen jaren oud, maar klinkt nog behoorlijk goed!

Ik wil je graag helpen! Mijn email adres is t.h.b.b@hotmail.com ik gebruik nog steeds dagelijks msn, dus we kunnen misschien wel via die manier verder praten!

Groetjes!

Pick-Mane
15 december 2012, 20:51
Beste

Vind ik heel leuk van je, opschrijven die handel. Ik ben nu overgestapt op Windows 8 en moet nog dingen opnieuw instaleren op Skype zit ik al, maar de Messenger moet ik nog opnieuw installeren. Zit jij ook al op Skype .? Maar ik weet niet of je het al wist, Messenger gaat weg, dus zal iedereen naar Skype verhuizen heeft MS aangekondigd. O en nog wat voor de gebruikers van Gitaar Pro 6 onder ons die draait flink zonder problemen op de Windows 8 ;-).

Bedankt voor je reactie.

Muzieknono
17 december 2012, 08:47
Mooi hoor, klinkt goed.
Mvgr. Dirk Jan :B

Pick-Mane
17 december 2012, 16:52
Hey! Dankjewel! Ja ik heb het eerlijk waar zelf geschreven, ik zou daar zeker nooit over liegen! Die componist ken ik, echt een hele goede gitarist! Gaaf dat je het aan het leren bent(:

Ik heb zelf een aria classic concert gitaar, van mijn vader over genomen dus hij is al tientallen jaren oud, maar klinkt nog behoorlijk goed!

Ik wil je graag helpen! Mijn email adres is t.h.b.b@hotmail.com ik gebruik nog steeds dagelijks msn, dus we kunnen misschien wel via die manier verder praten!

Groetjes!

Beste

Ik heb je in mijn Messenger geplaatst beste, ik hoor nog wel van je he.?

Groetjes

TjebbeBroek
19 december 2012, 18:15
Dankjewel Dirk Jan!