PDA

View Full Version : Hoi Ik Ben Pick-Mane



Pick-Mane
9 december 2012, 15:28
Ik stel me even voor, ik ben dus Pick-Mane en speel nu een jaar gitaar. Zit in geen band “daar ben ik nog niet goed genoeg voor” maar dit is ook niet de bedoeling. Speel verschillende gitaren heb dus geen voorkeur welke gitaar. Zoek nog een hoop vrienden waarvan ik nog dingen kan leren. Ik ben uit België (Limburg), en speel niet graag iemand anders zijn nummers na “zoals een aap”, maar probeer zelf iets te maken wat er nog niet is. Dit is ook mijn doel, een stijl van muziek heb ik niet klassiek, rock enz… Het maakt allemaal niks uit spelen vind ik dus leuk en ik leer nog elke dag een paar Akkoorden bij. Ik luister naar hetzelfde welke muziek, als ik er maar niet in slaap van val.
Zo da was het iemand nog vragen ben je welkom.

Ik heb Nog een vraag over Gitaar Pro, hoe kan ik in een stuk gespeeld in 6/8 maat binnen een maatstreep 9X een snaar plukken .? En dit ook zo ingeven op mijn TAB: .? Ik weet dat 6/8 maat, 6 tellen per maat zijn en dat elke tel 1/8 noot is maar, ik probeer binnen een baar dus 9X een snaarnummer te plaatsen. kan mij iemand helpen.

Ik heb het hier dus over het Romance Deel 1