PDA

View Full Version : Fender Road worn strat



driesp
8 december 2012, 21:20
Hello,

Sta op het punt om misschien een road worn 60's strat te kopen, maar twijfel een klein beetje over enkele dingen. Zo heb ik de headstock nog nooit zo gezien bij een originele roadworn, ook de slijtageplekken op sommige plaatsen. kunnen jullie eens jullie mening zeggen?

http://i49.tinypic.com/1zyub85.jpg

http://i48.tinypic.com/1232lba.jpg

Bedankt,!

Mesa-Man
8 december 2012, 21:46
Tja, jij wilt een Road-WORN!

Wat moeten wij er nu van vinden, bedoel waarom is dat belangrijk voor jou?
De een vind het niks, de ander geweldig... waarom ga je niet af op je eigen gevoel en mening?
Wat heb je eraan als mensen gaan roepen: Geweldig mooi en de ander roept weer wat anders....

Rooker
8 december 2012, 21:49
Volgens mij bedoeld TS of het wel een echte is. Of een knappe copie:makeup:

Gearjunkie
8 december 2012, 21:55
Volgens mij bedoeld TS of het wel een echte is. Of een knappe copie:makeup:

Inderdaad, ik durf te gokken dat dit geen 7ender Road Worn is.

Dephazer
8 december 2012, 22:03
Body is van een Roadworn, plastics niet. Hals is niet van een RW. Is een samenraapsel met usa stickertjes erop...

Pepe
8 december 2012, 22:04
durfen gokken.... dat is dubbelop het niet zeker weten :D

maar motiveer dat eens want ik zou zeggen dat het wel een roadworn is gezien de template slijtage, afgezien dat er een andere topkam op gezet is.

Die stickers zitten er ook niet op normaal gesproken...

Dephazer
8 december 2012, 22:08
Zoals ik zei, body is wel van een RW, maar de hals niet. Bij een RW zie je de decals niet zo duidelijk zitten, die zit onder de lak. De hals is donkerder gemaakt met iets dat ook over het nut zit gesmeerd...

freakystyle
8 december 2012, 22:12
de slijtplekken op de body zijn wel hetzelfde als bij de andere roadworns die ik op internet tegen kom.. Het afdekplaatje van de tremelo is wel anders op die van jou (zes gaatjes ipv 1 lang gat) Het niet afgesleten stuk op de hals komt ook overeen met foto's die ik op internet vind.

Ik denk dat het wel een echte is zo op foto's afgaand. Wel denk ik iemand de hals nog verder heeft afgeschuurd en dat diegene in de weer is geweest met schoensmeer op de headstock. Dit kun je ook zien op de topkam.. veel te bruin

driesp
8 december 2012, 22:31
Denk ik ook, daarom twijfelde ik als'ie wel echt was..
Bedankt voor de reacties. Ik weet genoeg denk ik..

debill71
9 december 2012, 11:39
Ik heb net de hals van mijn eigen roadworn 60 ( sunburst) er bij gehouden en ik zie weinig verschil. De kam is vervangen en de kleur lijkt inderdaad op de headstock iets donkerder. Belichting kan op een foto ook misleiden. Achterkant hals lijkt dan ook weer iets lichter dan de mijne.
Beschadigingen headstock zijn ongeveer gelijk aan de mijne, vooral als ik op de rand naast de stickers kijk.
Cover aan de achterkant is niet de originele.