PDA

View Full Version : Groove Garden - Not Impossible



Bleak
8 december 2012, 16:56
Hallo heren van de sixstrings. Hier mijn bescheiden 5 string in actie ;)


https://www.youtube.com/watch?v=PjkF6kXaBGE

pasqual
8 december 2012, 20:39
Te gek! Kan zo op 3FM wat mij betreft. Als ik het goed begrijp ben jij de bassist? lekkere baspartij die erg lekker grooved met de drums en het geheel. Eigenlijk is de hele band dik in orde. Maar ik zie net dat jullie al bij Ekdom hebben gespeeld. Klinkt ook lekker! In ieder geval in de 3FM studio....

muziekschuur
8 december 2012, 20:49
Strak... Goed gezongen. Mooie clip...

Wie heeft dit gemixd? Wie heeft de video gemaakt en gemonteerd?

Duhsjaak
8 december 2012, 21:24
Hi B
Iets te gepolijst naar mijn smaak, maar verder:
Puntgaaf stukkie werk. Chappeau!

Gaaf videotje!
Vriendelijke groet, Gus

Bleak
9 december 2012, 10:36
Thanks voor de complimenten! Na onze vorige single hebben we inderdaad een paar keer bij 3FM gespeeld, maar toen hebben we niet echt doorgepakt. Misschien lukt dat dit keer wel.

Oscar Bor is de producer. Je kan hem kennen van bijvoorbeeld Green Lizard of Punky Donch (Als je dit niet kent, check het! Rasta Lightning is echt TE catchy http://youtu.be/30DGJjy7u_g). Helaas is hij net naar Curaçao geëmigreerd, dus de samenwerking staat nu even op een laag pitje. De video is van www.vanml.nl

We hopen ergens begin 2013 met een mini cd'tje te komen met 5/6 nummers. Misschien kunnen we daarna genoeg geld verdienen om een hele cd op te nemen.

arnoldtims
9 december 2012, 11:45
misschien is het refrein iets te gladjes (Sorry neigt een beetje naar tienerpop) maar erg leuk.
Mooie gitaar partij van de akoestische gitaar ook.
Zit vooral erg goed in elkaar en verzorgt.

Gaat wel in mijn hoofd zitten na een paar keer te hebben geluisterd en dat is een goed teken.

benwave
9 december 2012, 17:21
Lekker nummer hoor, goeie zang, lekker gitaartje, wat mij betreft niks te gladjes, niets minder dan Direct of Intwine, een beetje in die hoek

Duhsjaak
10 december 2012, 04:00
Lekker nummer hoor, goeie zang, lekker gitaartje, wat mij betreft niks te gladjes, niets minder dan Direct of Intwine, een beetje in die hoek

'Nuff said.
Precies wat ik bedoelde.
Bestudeerd rounchy dan?
Dan Di-rect toen ze nog lol hadden.
Vriendelijke groet, Gus

Bleak
19 december 2012, 17:08
Intwine is zeker een inspiratie. De Arubaanse roots van onze zanger spelen daarin natuurlijk een rol ;)