PDA

View Full Version : Blues Rock on homemade track



RonnyV
7 december 2012, 16:30
Alweer een aardige tijd geleden heb ik een eigen track gemaakt... en ik vroeg me af wat jullie er van vinden.
Alle comments zijn welkom :)

http://www.youtube.com/watch?v=Z7looeZIjzk

RonnyV
9 december 2012, 21:42
is het zo slecht? ;)

Duhsjaak
10 december 2012, 03:53
Hi R
Zeker niet. Ik ben alleen slordig geweest, vermoed ik.
Ik weet ook nog dat ik een opmerking heb gemaakt over hoe je me eerst lekker maakt met dat zwarte gitaartje en hoe dat in de rest van het verhaal nog maar spaarzaam voorkomt.

In zijn genre (daarmee bedoel ik niks lulligs - maar het is natuurlijk tamelijk lastig om top origineel te zijn bij deze muziek) vind ik het lekker om naar te luisteren.

Het was een tamelijk kort bericht (opvallend inderdaad). En het staat me nog voor de geest dat ik de vraag heb gesteld of je ook nog andere opnames hebt.
Ook opnames waarbij je het volume dicht hebt bij inpluggen?

Vroeger had ik een snoertje met een knopje in de plug. Als ik hem beetpakte om in te pluggen ging ie short over een (?) dus hij kraakte niet en zodra ik hem losliet had ik weer signaal. Voor een paar tientjes zijn die dingen ook als stompbox te koop.

Verder Go go go, en niet zo bang zijn als het een dag of wat stil is. Kan gewoon slordigheid zijn waardoor een bericht verdwijnt. Zoals dat ik wééér moet inloggen als ik een recept heb ingetypt. Of een stukkie als dit en dat effe niet doorheb.

A man on a mission, ik hoop dat dat zo blijft. Duim omhoog. En Yama's rulen.
Vriendelijke groet, Gus

RonnyV
10 december 2012, 12:23
Thanx! het inpluggen was puur voor het filmpje ;-) dat geluid heb ik er achteraf bij gezet lol :D

arnoldtims
10 december 2012, 14:24
Nee helemaal niet slecht erg goed gespeeld.
Voor mij iets te veel gain, zou het spannender vinden als je wat cleaner van start gaat en dan later helemaal loos gaat.
Het is allemaal in een pentatonisch toonladder (doe ik ook alles in hoor) maar een afwisseling zou het nog wat spannender maken.

Maar je speelt erg goed en makkelijk

Duhsjaak
10 december 2012, 14:47
Thanx! het inpluggen was puur voor het filmpje ;-) dat geluid heb ik er achteraf bij gezet lol :D

Ha, beet. Vuile stinkert!
Heb er vreselijk om gelachen!!
Vriendelijke groet, Gus