PDA

View Full Version : voor alle ouwe lullen



DOLBY
18 juni 2003, 15:44
een brok nostalgie voor alle 40+ ers: het Arrow Classic Rock festival in Lichtenvoorde op 27 juni
met Deep Purple, Uriah Heep, Status Quo, Thin Lizzy, Wishbone Ash, Lynnyrd Skinnerd, Manfred Man's Earth Band en nog wat andere.
Er zijn nog kaartjes te koop.
zie www.arrow.nl

andy
18 juni 2003, 17:07
Helaas ga ik die dag net op vakantie, anders was ik zeker gegaan.

FNaRK
18 juni 2003, 19:37
goh, das toevallig, ik ga ook net die dag op vakantie.....helaas. Had er wel graag heengegaan ondanks dat ik nog lang geen 40 ben :roll:

andy
18 juni 2003, 20:26
Ja dat is idd toeval. Pas maar op straks denken ze hierzo nog dat we samen op vakantie gaan. :razz:
Maar ik ga voortaan maar ff twee weken later de hort op. Zo miste ik vorig jaar ook al Rammstein in Arnhem. :cry:

wietse
18 juni 2003, 20:37
ga al naar waldrock mezelf kennende koop ik me daar weer helemaal arm op de metalmarkt daar.
dus denk niet dat m'n financiele situatie dit dan toelaat ,geloof wel dat de band er heen wil dus mischien heel mischien ga ik ook daar heen.
hangt van de dikte van m'n beurs af.

alhambra
18 juni 2003, 22:04
Ik ga, ben het aan mijn leeftijd verplicht. Mocht er nog mensen uit Deventer en omgeving komen wij hebben een bus gehuurd en er zijn nog plaatsen !!!!!!!!!!!!!!!!!!

DOLBY
19 juni 2003, 08:44
Oh ja, vergat ik even : ook als je nog geen 40 bent mag je komen (ik neem mijn zoon van 15 ook mee :razz: )

kent iemand Superfloor? (treden op als winnaar van de Arrow talenten jacht)

en de juiste URL is www.arrowclassicrockfestival.nl

helleke
19 juni 2003, 09:29
Ik ga zeker! Thin Lizzy en Y&T wil ik niet nog een keer missen.
Lekker dicht in de beurt ook :D

Dude
19 juni 2003, 13:45
ik ga ook ! vet cool, samen met antal van dit forum

Jopie
24 juni 2003, 20:51
Ondanks mijn jonge leeftijd van 20 ben ik al enkele jaren helemaal Classic rock gek en het feit dat er anno 2003 nog zo'n festival georganiseerd wordt met Deep purple , Status Quo en Lynyrd skynyrd is meer dan geweldig. We hopen vrijdag op mooi weer , goeie sfeer en veel gitaarsoloos. Fryslan goes Lichtenvoorde!!! :wink:

Jopie
28 juni 2003, 12:52
Geweldige dag gehad gister bij het Arrow Classic Rock festival. Heb uiteindelijk maar 4 bands gezien : Uriah Heep , Status Quo , Lynyrd Skynyrd en Deep Purple maar tevens de 4 besten wat een feest en alle klassiekers kwamen naar voren Easy Livin , Gypsy , Roll over lay Down , CAroline , That Smell , Free Bird , Speed King , Highway star noem ze maar op. Als je hier niet bij was , je weet echt niet wat je gemist hebt! Uitstekend gitaarspel hier en daar complimenten voor Mick Box van Uriah Heep , hoge leeftijd maar dolenthousiast. Francis Rossi de soloman van Status Quo. De twee sologitaristen van Lynyrd Skynyrd zijn ook razendsnel en echte southern rock mensen. De man van Deep Purple Steve Morse was de beste van de avond , hij kreeg vele minuten om zijn soloos en riffs te presenteren en dat deed hij fenomenaal echt snel hoor die vent. Complimenten voor de organisatie. Keep on rockin ev'rybody!!!

mohawk
28 juni 2003, 15:03
Ik vond et ook wel lache..bij zoiets kun je zien dat die ouwe lullen eigelijk helemaal geen ouwe lullen zijn :) ,iedereen was gewoon strontzat

Maar lag et aan mij of had je zanger van deep purple last van zn stem?

alhambra
28 juni 2003, 15:43
Okee ook net weer een beetje nuchter en het was idd niet verkeerd.

Status Quo was uiteraard een feestje en Lynyrd Skynyrd wat mij betreft de beste van de dag. Deep Purple was KUT het heet Arrow CLASSIC Rock en dan willen we GVD ook klassiekers horen dus geen nieuwe dingen en zekers geen dingen van een ander (little wing en nog wat andere dingen). Moet wel toegeven dat ik deep purple muziekaal technisch beter vond dan ik had gedacht.

Ghehehehehe trouwens wel prachtig om te zien hoor al die ouwelullen die hun foute kleding weer uit de kast hadden gehaald, spijkerjasjes met leuke filtstift teksten :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

O ja mocht iemand nog een dronken breinaald met een bril zien wijs hem dan ff de weg naar Deventer hij heb de bus gemist :-D :-D :-D :-D :-D

helleke
28 juni 2003, 16:38
Ik ben nog niet echt nuchter vogens mij. :D Nog beetje shaky :dontgeti:
Bands van de dag:Y&T en Thin Lizzy!Geweldig gewoon.Tranen in mn ogen bij I believe in you en Still in love with you :cry: Grappig bij Y&T dat het echt precies hetzelfde klonk als 25 jaar geleden en dat voor een band die ook al 15 jaar niet meer bestaat.
Hulde voor Arrow en waarschijnlijk volgend jaar weer een classic rock festival.Misschien wel met Whitesnake,Rush,Black Sabbath en Pink Floyd om maar eens wat te noemen.

stringer
29 juni 2003, 14:13
Na eerst twee uur in de file te hebben gestaan en Wishbone Ash te hebben gemist toch genoten van de andere bands.
Uriah Heep: geweldig, strak, spontaan. die kunnen nog jaren door.
Y&T: super. Solo's om kippenvel van te krijgen
Status Quo: inmiddels een parodie op zichzelf. (maar toch wel leuk)
LS: Hell yeah. Voor de hellraisers en beerdrinkers.
Thin Lizzy: super gaaf. Zelfs de stem van Lynott werd goed gekoppieerd
Deep Purple: muzikaal wel goed. Slechte zanger en ik mis nog steeds
Mr Blackmore.

Enige minpunt: het verkeer. Wie verzint zoiets: smalle paadjes, veel omrijden enz. Volgende keer beter regelen.

Oh ja, wat minder van die lompe boeren zou ook wel fijn zijn.

urezna
1 juli 2003, 13:37
voor alle ouwe lullen uit de randstad:

Y&T komt naar Zoetermeer op 15 augustus!!!!
:-)