PDA

View Full Version : Ibanez tube screamer info



Sonny
5 december 2012, 20:24
Ik kan van iemand een tweedehands ibanez tube screamer kopen, maar de prijs ligt ruim onder het normale bedrag van een tweedehansie.

Ik vraag me dus af of ik hier wel met een goede tube screamer te maken heb qua chip.

Dit berichtje heb ik net van hem ontvangen...

"It's not a vintage one! I bought it two years ago , it's made in Japan one from the same factory as the original with the same parts(well that's what they say on the website .... Serial is. 0820025....."

Kan iemand m

Sonny
5 december 2012, 20:28
Kan iemand me helpen hiermee?

Dirk_Hendrik
5 december 2012, 20:35
TS808 of TS9? reissue en een goeie prijs? Doen. Dan zit de "goede chip" er al in. Laat je daarnaast niet al te gek maken om "de chip". Er zullen altijd lui blijven die je blijven vertellen dat er een "nog betere" goede chip is.

AoDf
5 december 2012, 20:39
Bedoel je dan de JRC4558D als "goede chip"?

Sonny
5 december 2012, 21:28
TS808 of TS9? reissue en een goeie prijs? Doen. Dan zit de "goede chip" er al in. Laat je daarnaast niet al te gek maken om "de chip". Er zullen altijd lui blijven die je blijven vertellen dat er een "nog betere" goede chip is.

Het gaat om een TS9 en de prijs is rond de 70 euro. 2 jaartjes oud en ziet er uit als splinternieuw.

Zeg jij dat ik het moet doen?

Sonny
5 december 2012, 21:34
Bedoel je dan de JRC4558D als "goede chip"?

Ik lees net dat dat inderdaad een goede chip is.

Ik weet verder niet wat goede chips zijn en welke niet. Dus vandaar eigenlijk mijn vraag.

Ace 1.15.19
6 december 2012, 01:29
Kan niet missen, gewoon doen. Mocht het niet bevallen dan kun je hem altijd weer op Marktplaats zetten. Eventueel nog voor een hogere prijs dus dit kan in principe niet fout.