PDA

View Full Version : youngmanblues



youngmanblues
5 december 2012, 19:03
Hey iedereen,

Even van de gelegendheid gebruik maken om mezelf voor te stellen ;)

Ik ben Wouter, 19 jaar en woon in Diest in België.

Ik speel al 6 jaar gitaar en momenteel al een jaar in een ietswat degelijke band (www.facebook.com/momentsbe), verder zijn mijn hobbies gewoon veel prullen met gitaar en met wat homerecording/productie

Van materiaal heb ik staan:
een gibson les paul deluxe in goldtop finish uit '76
een esp the the junior
een ltd mh401
een ltd h302
wat klassieke gitaren

een 5150
een rack met een mesa boogie 50:50 en een soldano sp77 in
een mesa stiletto cab

en als afsluiter en hele hoop aan pedalenzooi :p

foto's zullen wel verschijnen in de loop van de toekomst!

Duhsjaak
5 december 2012, 20:36
Hi W
Wat een beschaafde gast ben jij. Dubbel hartelijk welkom. Want je gaat mij niet wijsmaken, dat je je alias per ongeluk hebt uitgekozen.

Uit de vorige boze, nee de daarvoor liggende boze periode.

But a young man.....
's got nothing in the world these days.....

Dankzij een politiek bestel dat weigert zich te vernieuwen, waardoor wij alle nieuwe vraagstukken te lijf gaan met systemen en structuren die al 75 jaar oud zijn. Ach, het zal ooit wel beter worden. En we kunnen daaraan niet hard genoeg werken.

Aan jou ligt het niet. Jij draagt bij aan de bewustwording. Grootheid wordt niet vanaf de grond gemeten. Bravo!
En ondanks een ernstige ondertoon, heel veel plezier!
Vriendelijke groet, Gus

E-J
5 december 2012, 23:37
Fan van The Who (gezien je naam en Gibson LP Deluxe)? Welkom!

youngmanblues
6 december 2012, 01:31
ik moet jullie beiden heel fel teleurstellen :D de naam valt voor mij terug op het nummer van modern life is war ( http://www.youtube.com/watch?v=qntdevQ4LH4 )