PDA

View Full Version : Flurk24



flurk24
5 december 2012, 12:22
Hallo allemaal, ik ben Rudy en woon in Oostende, stadje aan de Vlaamse kust. Ik ben sinds april dit jaar gepensioneerd en om wat van mijn tijd op te vullen heb ik gekozen om gitaarlessen te volgen. Ik heb me ingeschreven bij een instelling waarvan ik de lessen thuis met de post bezorgd krijg. Mijn huiswerk stuur ik op via de pc. Het kan maar zo gemakkelijk zijn. Ik ben nog een groentje op het gebied van het gitaarspel en zal daardoor waarschijnlijk weinig kunnen bijdragen aan jullie kennis. Ik heb gekozen voor de klassieke gitaar. Wat heb ik staan: een cuenca model 30 en een alhambra 3c. Momenteel ben ik nog met notenleer bezig maar ik zie al wat vooruitgang en dat doet deugd. Nog een paar maanden en dan komen de akkoorden er aan. Hoewel ik al iets ouder ben geraak ik elke dag wat meer gepassioneerd door de gitaar en speel toch wel een tweetal uurtjes. Ik ga nu alles eens stilletjes beginnen na te lezen en ik ben er zeker van dat ik wat zal opsteken.
Groeten, Rudy

Harry
5 december 2012, 13:44
welkom Rudy! En veel plezier op dit forum, en met het gitaarspelen.

Duhsjaak
5 december 2012, 14:25
Hi F
Welkom bij de club. Een klassieker die klassiek speelt hadden we geloof ik nog niet. Dus we zullen zuinig op je proberen te zijn.

Harry's taak is om je welkom en warm ontvangen te laten voelen. Mijn taak zal zijn om toch zo weinig mogelijk muziek van anderen te spelen. Dan heb je die noten ook niet zo nodig. Gewoon je eigen muziek spelen. Een beetje rimpel in je voorhoofd (B/NL in beweging) en dan denken ze dat er een diepere achtergrond in schuil gaat.

Mijn opvatting: Noten heb je zelf, je bent kerel of niet. Nootjes horen in een bakje naast een bakkie bier of wijn.

Zo. Alles staat weer op scherp. Jij verwachtte een warm bad? Moet je effe oversteken naar Engeland. Daar grossieren ze daarin.

Kick out the jams motherfucker! (lied van de MC5 - helden, ieder gekkie zijn gebrekkie en deze is van mij).
Vriendelijke groet, Gus

RogerRabbit
5 december 2012, 14:28
Welkom Rudy.
Veel plezier gewenst met je nieuwe hobby en succes met de "studie". ;-)

flurk24
5 december 2012, 18:31
Iedereen bedankt zulle :)