PDA

View Full Version : Marshall MG100dfx ruilen tegen Peavey Delta Blues 210 ??



davidof
5 december 2012, 09:33
Hoi

Iemand stelt dit voor en ik weet niets over deze versterker. Waarschijnlijk zal het wel een goede ruil zijn maar toch wou ik even kijken wat jullie zeggen. Het enige waar ik mee zit is dat ik thuis al een blues/jazz versterker heb staan (bugera V22) en als ik nog stevige rock/metal wil spelen zal dit ook niet meer lukken op de Peavey Delta Blues 210 zoals dat ging op de Marshall.

roger
5 december 2012, 10:17
Ik ken de Marshall niet, maar heb al jaren de DB 1x15. Ben er superblij mee. En met de juiste pedalen ervoor wil die echt wel lekker scheuren. Het drive-kanaal ben ik niet zo fan van...

smullie
5 december 2012, 10:17
Hoi

Iemand stelt dit voor en ik weet niets over deze versterker. Waarschijnlijk zal het wel een goede ruil zijn maar toch wou ik even kijken wat jullie zeggen. Het enige waar ik mee zit is dat ik thuis al een blues/jazz versterker heb staan (bugera V22) en als ik nog stevige rock/metal wil spelen zal dit ook niet meer lukken op de Peavey Delta Blues 210 zoals dat ging op de Marshall.

Ik heb ze ff opgezocht en blijkbaar is het prijstechnisch geen slechte deal... Met het juiste pedaaltje ervoor zal stevige rock/metal nog wel meevallen zeker?
Anderzijds, als jij content bent met jouw MG100dfx, dan zie ik niet in waarom je zou ruilen. Kan de andere deze niet beter gewoon verkopen en een MG100dfx ervoor in de plaats kopen? Dan houdt hij er nog een hoop geld aan over... :makeup:

o0rollo0o
5 december 2012, 18:09
Mooie buizenamp tegen chinese transistors... Ik zou het wel weten.

Tankman
5 december 2012, 18:21
Mooie buizenamp tegen chinese transistors... Ik zou het wel weten.

Precies mijn gedachte, maar goed, dan moet die mooie buizenamp wel bruikbaar zijn voor de TP.

reckless_life
6 december 2012, 10:53
Mooie buizenamp tegen chinese transistors... Ik zou het wel weten.

China maakt ook buizen...

Kim Wilson
6 december 2012, 11:26
Die Peavey Delta Blues is een hartstikke leuke en volwassen amp. Wel een heel ander beestje dan de Marshall die je nu hebt, maar IMO stukken beter en bruikbaarder. Ik zou er geen twee seconden over na hoeven te denken.

reckless_life
6 december 2012, 11:41
Past wel niet in het ruilplaatje, maar ik zou de Bugera weg doen :)

Tankman
6 december 2012, 11:59
Wel of niet? :D

Thyrif
6 december 2012, 12:08
Ik zou ook de ruil doen, de Delta gaan gebruiken, en je Bugera verkopen. Denk ik..

reckless_life
6 december 2012, 14:14
Wel of niet? :D

Beschouw het als een positieve bevestiging dat het niet in het ruilplaatje past ... ;)