PDA

View Full Version : HNGD Fender Telecaster RI 62 Custom



Scarface
4 december 2012, 19:48
Lang over na gedacht vandaag toch gekocht..:crazyhappy: Met Binding en zonder bellycut...:seriousf:

Ik vind de sunburst erg mooi,zonder die witte plaat is ie eigenlijk nog mooier...

Allee foto's

http://i1224.photobucket.com/albums/ee366/Marlen999/M12_11592.jpg

http://i1224.photobucket.com/albums/ee366/Marlen999/M12_11811.jpg

Groet,
Marco

YannickH
4 december 2012, 19:51
knap ding!

er is wel een groot verschil van kleur of ligt dat aan de foto's?

Oranjeaap
4 december 2012, 19:52
Lekker lekker!

jutter
4 december 2012, 19:56
Gefeliciteerd! De body vind ik minder mooi.

Scarface
4 december 2012, 19:56
knap ding!

er is wel een groot verschil van kleur of ligt dat aan de foto's?

Ligt aan de foto's.Ik krijg het met al dat kunstlicht in de avond niet goed voor elkaar.Op de ene foto lijkt hij wel mat,terwijl op de andere foto hij blinkt..De laatste foto is het meest correct.

Groet,
Marco.

vulvasonic
5 december 2012, 00:10
Hij is mooi! :)

FruscianteFan
5 december 2012, 00:15
oh daar gaat mijn hartje sneller van kloppen!

Scarface
5 december 2012, 10:30
Dank voor de reacties.

Ik heb even een paar nieuwe foto's gemaakt,die geven een iets beter beeld van hoe ze eruit ziet.Speelt geweldig,voelt goed..klank is ook goed.Minpunt vind ik de hoogglans,is eigenlijk niet zo mijn ding.
Met veel spelen gaat dat natuurlijk vanzelf weg.

Verder valt er niet veel te zeggen..ben er blij mee...:crazyhappy:

http://i1224.photobucket.com/albums/ee366/Marlen999/M12_1239.jpg

http://i1224.photobucket.com/albums/ee366/Marlen999/M12_1230.jpg

Groet,
Marco

jutter
5 december 2012, 10:43
Kijk Marco, daar krijg ik nou wel een stijve plasser van! Foto's doen veel!

vulvasonic
5 december 2012, 10:46
Blijft mooi!
Ik heb altijd gedroomd van hetzelfde model, maar dan in het zwart, met maple toets en een moderne brug. Maken ze niet. :)

fantastik_badr
5 december 2012, 10:56
Heeeeeeeeeeeel mooi!!!

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt met die witte slagplaat.... Ga je nog kijken voor een zwarte of andere kleur of laat je 't zo?

humbucker
5 december 2012, 11:10
Man, wat een mooie plank!!! Sjieke strap ook!

Is het een jap of een us?

Eko
5 december 2012, 12:03
Gefeliciteerd. Ik heb er zelf een in het zwart. Eigenlijk nieuw gekocht omdat ik hem mooi vond en direct laten herfretten met jumbo`s. Ik speelde in die tijd alleen maar strat. Laatst betrapte ik mezelf er op dat ik hele optredens geen strat meer aanraakte en bijna alles op de `62 tele deed. Die dingen zijn verslavend mooi van geluid en speelcomfort. Het gekke is dat dit ding goed klinkt op allerlei versterkers. Sinds kort een `63 Showman ( origineel) erbij en dat ding klinkt met die tele......onvoorstelbaar. Leo Fender had het gewoon in een keer goed! Succes.

Scarface
5 december 2012, 12:53
Leuke reacties,:rockon:

Het is inderdaad een Jap. Maar tjonge dat ding is gewoon perfect afgewerkt..Als ik hem vergelijk met mijn AVRI Strat of mijn Gibson Les Paul Custom dan kunnen die er nog een puntje aan zuigen qua afwerking,en het prijs verschil is giga !!!

Het mooie van deze gitaar is toen ik hem vastpakten het leek alsof het vanzelf ging,met mijn ogen dicht.Raar maar toch. Wellicht een vriend voor het leven..

Ik ben van plan om deze gitaar te gebruiken om te experimenteren,pick-ups vervangen enz.enz.. het eerste wat ik ga doen is de witte slagplaat vervangen voor een transparant plaat,vind ik mooier. Doet verder niets af.

Dan zijn de pick-ups aan de beurt ik heb mij laten vertellen dat je bij 4 Seasons Pick-ups precies krijgt wat je wilt,althans dat proberen ze..dus dat gaan wij maar eens testen..

Word vervolgt...

Groet,
Marco

Tabula Rasa
5 december 2012, 20:43
De foto's in post 1 en post 8... is dat dezelfde gitaar? In post 1 is de naad duidelijk zichtbaar (wat ik op zich wel mooi vind om te laten zien).

barno
5 december 2012, 20:49
nice one!

dat van die witte slagplaat vervangen snap ik totaal niet. ik vind een sterk contrasterende slagplaat juist mooi, geeft de tele de speelse toets die hij vanaf het begin had (toen wel omgekeerd: bleke body, zwarte slagplaat)

grayfink
5 december 2012, 21:02
Mooi gitaar. Ik zou ook niets aan die looks doen. Doutzen Kroes injecteer je ook geen botox in.

Scarface
5 december 2012, 22:13
De foto's in post 1 en post 8... is dat dezelfde gitaar? In post 1 is de naad duidelijk zichtbaar (wat ik op zich wel mooi vind om te laten zien).

Ja,dat is echt dezelfde gitaar.Alleen is post 1 met kunstlicht en post 8 met daglicht. Het heeft ook te maken met de glanslaag, licht inval en schaduw.


nice one!

dat van die witte slagplaat vervangen snap ik totaal niet. ik vind een sterk contrasterende slagplaat juist mooi, geeft de tele de speelse toets die hij vanaf het begin had (toen wel omgekeerd: bleke body, zwarte slagplaat)

Klopt,maar toen bij afstellen de plaat eraf was vond ik dat ook wel mooi...ik probeer het,is niet duur en is het niks is het zo weer terug gezet.


Mooi gitaar. Ik zou ook niets aan die looks doen. Doutzen Kroes injecteer je ook geen botox in.

Hahahaha,helemaal gelijk,..laten we maar zeggen sexy lingerie en super sexy lingerie

soundbound
5 december 2012, 22:48
Plaatje hoor!! Ik vind zo een sunburst uitvoering toch wel erg fraai!