PDA

View Full Version : Iemand el cheapo instrumenten over>??



bassopotmus
18 juni 2003, 11:13
Goed, Anty kwam een advertentie op marktplaatst tegen, iemand wilde wat el cheapo's hebben voor een school. Het gaat om een school voor autistische kinderen. Ze hebben nog geen muziek onderwijs, en ze wilt dan graag wat goedkope kut instrumnenten hebbeb (squier)

Ik voeg hier een reply naar Anty in

Hoi Menno,
>
Kei leuk dat je hebt gereageerd! Ik dacht, ik kan het in ieder geval proberen. Ik studeer aan het conservatorium in Maastricht. Opleiding Orthopedagogische muziekbeoefenaar. Volgend jaar studeer ik af. Nu ga ik volgend voor mijn eindstage stage lopen in Eindhoven op een
Voortgezet speciaal onderwijs voor autistische jongeren in de leeftijd van 14 tot 20 jaar.
Het is een hele jonge school, die heel hard groeit.
De school heeft nog geen muziekonderwijs, maar wil dit wel heel graag
toevoegen. Het is de bedoeling dat ik lessen ga geven in de vorm van, vooral,popworkshops. Het is voor deze jongeren heel belangrijk om te leren samenwerken. Maar ja daarvoor heb
ik wel een popbezetting nodig. Dus een gitaar,basgitaar, drumstel,
keyboard, microfoons en de versterkers?! Maar het is
een hele jonge school, dus ze hebben heel weinig centen. Nu zijn we wel
contact aan het zoeken met de gemeente van Eindhoven, maar dit moeten we nog even afwachten.

Ik hoop dat je ons kunt helpen!! Ik hoor nog wel van
je.

Groetjes Moniek



Goed, ik ben van plam dit iig te steunen, ik heb volgens mij nog echt een el cheapo ampje staan. Mischien hebben jullie ook zoiets?
Probeer iig niet je MIA jazz te verkopen of je Rick 4003..

Ik hoop dat jullie ook zoiets heben van, dit moeten we steunen en bieden jullie iets aan.

AntY
18 juni 2003, 11:16
helaas kan ik zelf niet meer bieden dan een pakje oude snaren :)

heb je dus een gitaar/bas waar geen snaren meer op zitten: dat mag ook :)