PDA

View Full Version : Iemand el cheapo instrumenten over>??



bassopotmus
18 juni 2003, 11:13
Goed, Anty kwam een advertentie op marktplaatst tegen, iemand wilde wat el cheapo's hebben voor een school. Het gaat om een school voor autistische kinderen. Ze hebben nog geen muziek onderwijs, en ze wilt dan graag wat goedkope kut instrumnenten hebbeb (squier)

Ik voeg hier een reply naar Anty in

Hoi Menno,
>
Kei leuk dat je hebt gereageerd! Ik dacht, ik kan het in ieder geval proberen. Ik studeer aan het conservatorium in Maastricht. Opleiding Orthopedagogische muziekbeoefenaar. Volgend jaar studeer ik af. Nu ga ik volgend voor mijn eindstage stage lopen in Eindhoven op een
Voortgezet speciaal onderwijs voor autistische jongeren in de leeftijd van 14 tot 20 jaar.
Het is een hele jonge school, die heel hard groeit.
De school heeft nog geen muziekonderwijs, maar wil dit wel heel graag
toevoegen. Het is de bedoeling dat ik lessen ga geven in de vorm van, vooral,popworkshops. Het is voor deze jongeren heel belangrijk om te leren samenwerken. Maar ja daarvoor heb
ik wel een popbezetting nodig. Dus een gitaar,basgitaar, drumstel,
keyboard, microfoons en de versterkers?! Maar het is
een hele jonge school, dus ze hebben heel weinig centen. Nu zijn we wel
contact aan het zoeken met de gemeente van Eindhoven, maar dit moeten we nog even afwachten.

Ik hoop dat je ons kunt helpen!! Ik hoor nog wel van
je.

Groetjes Moniek



Goed, ik ben van plam dit iig te steunen, ik heb volgens mij nog echt een el cheapo ampje staan. Mischien hebben jullie ook zoiets?
Probeer iig niet je MIA jazz te verkopen of je Rick 4003..

Ik hoop dat jullie ook zoiets heben van, dit moeten we steunen en bieden jullie iets aan.

AntY
18 juni 2003, 11:16
helaas kan ik zelf niet meer bieden dan een pakje oude snaren :)

heb je dus een gitaar/bas waar geen snaren meer op zitten: dat mag ook :)

die autistenhandjes merken het heus niet als een hals een beetje getordeerd is. die conservatoriumstudente misschien, maar goed zij hoeft er niet op te spelen :)

skabouter
18 juni 2003, 11:42
die autistenhandjes merken het heus niet als een hals een beetje getordeerd is. die conservatoriumstudente misschien, maar goed zij hoeft er niet op te spelen :)

goede actie ! ik doneer wel een 3 meter snoer. is alleen kapot, maar hoeft alleen maar de draadjes weer vast te solderen.

ennuh, autistische kids zijn niet debiel ! ofzo, hoor tis geen syndroom van Down.

Venomer
18 juni 2003, 13:46
die autistenhandjes merken het heus niet als een hals een beetje getordeerd is.

Dit is wat mij betreft geen politiek correcte bewering!

Ga je :oops: !

AntY
18 juni 2003, 13:50
:)

bij mij in de klas zat altijd een autistische jongen, vrrmde jonge, viel ooit tijdens een proefwerk duits in slaap voordat ie t af had. heb nog wel meer vehralen, maar die opmerking moet je natuurlijk met een korreltje zout nemen.

heb nix tegen autisten hoor, anders had ik dat mailtje niet gestuurd :)

Clunk
18 juni 2003, 14:27
ik heb maar 1 bas :'(

bassopotmus
18 juni 2003, 14:55
Ik woon bijna in maastricht zowat dus ik ga der eens zien denk ik, geef ik me ampje (zon gemodde squier, heb ik een bas-reflex in gebouwd, best ok)

Dus we hebben:

15 watt oefen ampje
3 meter kabel
wat snaren



meer?

AntY
18 juni 2003, 15:04
dr moet toch wel iemand zijn met een afgeragde squier / samick? :)

frenske
19 juni 2003, 09:36
Misschien moet je toch een klein budget voor de bas reserveren.
Bij Feedback (Rotterdam, Amersfoort en Utrecht) hebben ze een Dean Playmate voor 119 euro.
Niet dat deze als ´n Warwick of Rickenbacker zal klinken, maar zal toch redelijk bastonen produceren. Bovendien zal de nek niet gebogen of getordeerd zijn! De zaak kan de basgitaar voor je afstellen en als er iets met de bas gebeurt of mis is dan kun je altijd naar Feedback terug!
Moet je er wel bij zeggen dat het voor een autistische school is, want Feedback is niet echt hulpzaam voor mensen die goedkope bassen kopen!
Dat laatste neem ik aan, omdat mij al snel afscheepte toon ik daar mijn bas van bijna 700 euro kocht onder het mom we hebben het druk en wat ik links en rechts verneem!

AntY
19 juni 2003, 11:25
ik geloof dat er wel wat budget is, maar zoals je kan lezen vrij weinig. dus alles waar wij ze aan kunnen helpen is mooi meegenomen toch? scheelt voor hun weer een amp en wat snoeren, houden ze geld over om een bas te kopen of zo. ik had nog gereplyd op hun mail wat ze precies nodig hadden, maar nog niks terug gehad

bassopotmus
19 juni 2003, 11:28
Naja ik denk niet dat het de bedoeling is nieuwe instrumenten aan te schaffen. Indd Feedback is gewoon een supermarkt als je al weet wat je wilt en alleen daar hen gaat voor de lage prijs.

AntY
20 juni 2003, 11:01
Hoi Menno,

Super, als je dat zou willen doen voor ons!
Ik geef je het telefoonnummer van Eric Thiijsma, hij regelt alles
vanuit de
school. Ik weet verder niet wat voor prijs we kunnen betalen voor
eventuele
instrumenten. Dus als je eventueel iets vindt voor ons, zou je dan naar
hem
willen bellen. Hij weet dat jij kunt bellen.
Het telefoonnummer is: 040-xxxxxxx.
Ik vind het super tof van je dat je zo snel reageerde en ik hoop dat
iemand
iets voor ons heeft!
Nogmaals heel erg bedankt!

Groetjes
Moniek

AntY
20 juni 2003, 11:53
ja of zoiets bieden we er 50 euro voor :)

http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/basgitaren/3831.jpg

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/basgitaren/3831.htm

frenske
20 juni 2003, 12:10
In dat geval kun je nog beter voor nieuwe Dean Playmate.
Die Squier ziet er nogal afgeleefd uit en waarschijnlijk is de hals nu scheef gaan zitten omdat de snaren er lang vanaf zijn. Misschien dat er nog er nog wat van te maken valt, maar ja .... ik neem dat Moniek de ballen verstand heeft van een basgitaar afstellen!

AntY
20 juni 2003, 12:16
:)

skabouter
20 juni 2003, 12:26
heej, dus toch een dean :)

MADdie86
24 juni 2003, 15:25
Ik weet niet of het veel is maar ik ben wel bereid om een mengpaneel te regelen. Is dan wel 4 kanaals.

En mischien een oud drumstel zou je mischien stokjes en nieuwe vellen voor moeten zoeken.

bassopotmus
25 juni 2003, 20:37
ja man zo gaan we goed!!