PDA

View Full Version : Heeft elke band een podium waar het altijd fout gaat.



sleep_to_saturate
18 juni 2003, 11:13
Wij dus wel.. Musicon in Den Haag.
We hebben er al 4 keer gestaan en alleen 1 keer ging het redelijk goed, gaat voor de rest altijd fout. We horen elkaar niet, we hebben al moeite onszelf te horen. Snaren breken, het is zo warm onder die lampen die op een of andere manier altijd recht in je smoel staan waar je ook staat, dat je halverwege bijna achterovervalt.
We gaan daar voorlopig ook niet meer staan dus denk ik.

Bins
18 juni 2003, 14:00
(stage) Geluid is daar inderdaad heel slecht, en die lampen errug warrum inderdaad. Zweten als een beest. Toch zou ik er weer spelen hoor, want ik ben nog niet "zover" dat ik kan zeggen "nee, daar speel ik niet meer" ;)

Maar goed, met 2 optredens heb ik ook eigenlijk nix te zoeken in dit topic :oops:

andy
18 juni 2003, 21:08
Yoh, heb ook zo"n zaal. Platform Theater in Groningen.
De eerste keer met een punk/wave band, dik 15 jaar geleden. We waren er duidelijk nog niet klaar voor. Pas op het podium ontdekten we wat een kut nummers we eigenlijk speelden.

Toen jaren later met Mean Machine. We speelden met een band met een paar local heroes er in. Twee van onze (ex) bandleden raakten daardoor zo gestressed dat ze voortdurend de fout ingingen.

And last but not least, nog een keer zelfde zaal, stapt onze bassist een dikke week voor het optreden uit de band. Spelen met de inval bassist ging niet zo best.

En GVD, alsof de Duivel er mee speelt, ik word TIJDENS dit epistel gebeld dat we op 27 september in het Platform theater op een metal festival spelen. :???: :???: :???:

Moet nu maar een keer goed gaan dacht ik zo.

Dude
19 juni 2003, 13:47
alsof de duivel er mee speelt andy hahahaha :evil: