PDA

View Full Version : Death - Trapped In a Corner



Jasper.
2 december 2012, 16:47
Weer eens een nieuw covertje gemaakt. Ben wel aardig tevreden. Alleen die lange powerchords in het begin zitten er behoorlijk naast qua timing.



http://www.youtube.com/watch?v=Ghoo3tMkjkE

FNaRK
2 december 2012, 19:02
Lekker hoor. Als grote DEATH fan kan ik dit zeker waarderen :rockon:Maatvoering is wat tricky maar verder goed gedaan !

Han S
2 december 2012, 19:12
Super gedaan Jasper!

Jasper.
2 december 2012, 19:50
Bedankt! Hoe vaker ik het zelf luister hoe meer onvolkomenheden ik hoor. Maar heb nooit zoveel geduld om er lang voor te gaan zitten.

Henri H
2 december 2012, 23:33
Fijn dat er geen zang bij zit. ;)

Duhsjaak
3 december 2012, 10:17
Bedankt! Hoe vaker ik het zelf luister hoe meer onvolkomenheden ik hoor. Maar heb nooit zoveel geduld om er lang voor te gaan zitten.

Hi J
Daarom moet je dat allebei niet doen.
- niet steeds meer luisteren naar onvolkomenheden, want je doet het vooral voor de lol
- niet lang ervoor gaan zitten, dan haal je alle ziel/lol eruit

Luisterend naar de dingen die goed gaan, zijn dat er nog al wat.

Vind de titels een beetje intimiderend, maar de muziek is dat gelukkig niet.
Effe roddelen: Heeft Henri H je wel eens horen zingen? Nee? Laat hem dan lekker verder koekhakken (:seriousf:) en dan verder gewoon doen als of ik hem niet heb begrepen.

Ik vind het halemeel niet beroerd.
Vriendelijke groet, Gus

Jasper.
3 december 2012, 10:25
Haha nee, je wil me ook niet horen zingen :p Maar ik denk dat Henri de zang van het origineel bedoelt.

Bedankt Henri en Gus.

(Je forum-naam klinkt wel wat meer crimineel nu Henri. Misdadigers noemen ze ook altijd bij de voornaam met de eerste letter van de achternaam. :seriousf:)

Henri H
3 december 2012, 12:04
.... en dan verder gewoon doen als of ik hem niet heb begrepen....Dat, en.....


.... ik denk dat Henri de zang van het origineel bedoelt....Dat dus. :)

....en, wat is dat toch met die Friesen (ja Wietse begon d'r ook al over), die vinden dat een voornaam met de eerste letter v.d. achternaam gelijk crimineel zou klinken? :???:

Duhsjaak
3 december 2012, 12:14
Dat, en.....

Dat dus. :)

....en, wat is dat toch met die Friesen (ja Wietse begon d'r ook al over), die vinden dat een voornaam met de eerste letter v.d. achternaam gelijk crimineel zou klinken? :???:

Hi H
Da's inderdaad bijgeloof. Mijn ouders waarschuwden mij voor de gasten die zeiden: 'Noemaan mar Jantje'.
(Noem mij maar Jantje - gratis vertaling uit Amsterdams). Verklaarbaar in die tijdgeest.

Tegenwoordig is er geen sterveling die zijn familienaam nog erbij noemt. Iedereen heet Jessica, Patty en als je een serieuze aantekening wilt maken moet je doorvragen.

Ik vermoed, dat je helemaal glorieus deel uitmaakt van de voorhoede van een nieuwe beweging. Blijf koppiger dan de Friezen en hou vol.
Niet laat de bastaarden je naar beneden schuren!

Henri H. rules.
Vriendelijke groet, Gus - dus waar mijn moeder voor waarschuwde

Henri H
3 december 2012, 12:22
:seriousf:

(ff mijn sig aanpassen :D)