PDA

View Full Version : jams opgenomen!



RadiuS
18 juni 2003, 10:57
Aloha! Afgelopen zondag dus gejamd en veel opgenomen. Op nummers 5 en 7 kun je me goed horen soleren :D (andere nummers ook hoor, 2 bv. rond 3.50.). De hendrix jam is bij nader inzien aardig mislukt kwa gitaarspel :-? verder zitten r wel wat lukee dingetjes tussen en ja k weet dat t aardig langdradig wordt steeds dezelfde akkoorden in één nummer :razz: helaas zijn de scratches beetje te zacht voor de rest is volume wel ok. K ben dus wel tevreden met de opnamekwaliteit, te bedenken dat we gewoon één mic op een tafel hebben gelegd en spelen maar.

http://www.superjam.tk/

En helaas niet gebluesd, dat komt volgende keer wel, want zoveel lol gehad dit doen we snel weer :P

crypticon
18 juni 2003, 16:42
hoe heet dat coldplay nr waarop jullie gejamd hebben\??
de rest moet ik nog ff horen maar deze klonkt wel cool!@

RadiuS
18 juni 2003, 19:30
dat is yellow, thx voor je reactie trouwens :P

RadiuS
19 juni 2003, 11:17
57 views en 1 reactie? :( misschien zijn jullie te lui om op de link te klikken en dan helemaal een mp3tje uit te zoeken om te downloaden blabla, ik geef wel een directe link :razz:

http://members.lycos.nl/superjamsite/5_achjam.mp3
http://members.lycos.nl/superjamsite/7_anotherjam.mp3

RadiuS
23 juni 2003, 21:50
niemand :???: :-?

nirvana
23 juni 2003, 22:29
spele kun je wel, ideaal voor zo op de achtergrond in een cafétje me een goej biertje, damn ik krijg dorst... ik moet stoppe men keel wordt droog..kuch :wink:

spanky_franky
9 juli 2003, 14:52
lekker funky..

Gert-Jan
9 juli 2003, 15:11
Hey Radius,

Hierbij mijn "review"

Ik vind de jams wat langdradig en en om je de waarheid te zeggen lichtelijk chaotisch!

De drummer is vaak het spoor bijster.

Wat gitaar betreft; leuke rifs maar veel van het zelfde. Je zit er vaak tegenaan en "zoekt" je weg door de schema's. Probeer voor jezelf uit te zoeken wat wel en niet kan (modes, pentatonisch etc). Dat is een lekkere houvast want jammen is en blijft moeilijk.

Maar he, ik vind het gaaf dat je nummers gepost hebt.

Blijven doen, ik blijf aandachtig luisteren.

Liam Gallagher
9 juli 2003, 17:52
dat is yellow, thx voor je reactie trouwens :P

Dat is yellow helemaal niet, maar Don't Panic

BLOK182
9 juli 2003, 18:23
Ik heb net ff nummer 5 gecheckt, klink leuk kerel, ga zo door, het klinkt alsof jullie er een hoop lol hebben gehad. Je gitaarspel is trouwens ook vet, wat voor spul heb je gebruikt? Best lekkere sound namelijk.

RadiuS
9 juli 2003, 19:51
thx, idd dat coldplay nummer zei ik verkeerd, slordig. K gebruik een Fender Strat (mexico) met .010 snaren en graphtech zadeltjes (tremolo naar achteren), boss os-2, cs-3 en crybaby, een fender twin reverb 1973. Ben nog lang niet tevreden, vooral over de pedaaltjes (behalve crybaby).

@gertjan: T is idd langdradig, maar we spraken van te voren ook niets af, alleen wat akkoordjes. Dat verklaard ook wel beetje het chaotische. Ik zoek idd mn weg, maar ben niet van plan deze manier van spelen te veranderen, k ben er niet ontevreden over. Valse nootjes buitengelaten dan, die moeten natuurlijk niet voorkomen. Luister eens de eerste solo in chilljam(tot +-3min). Die vind ik wel goed gelukt.

spanky_franky
10 juli 2003, 13:48
bonus track is vet :D

spanky_franky
10 juli 2003, 13:50
coldplay Jam is ook beters! m`n complimenten!