PDA

View Full Version : Ruige mannen bands!



Ic3gl0vE
18 juni 2003, 10:50
Wat vinden jullie nou van bands waarvan die mannen er heel ruig uitzien... maar echt softe muziek maken?

Ik doel dus op bands als Manowar en Def Leppard. Wat zien die er verschrikkelijk fout uit zeg. Kiss past ook wel een beetje in dit rijtje....

Harry
18 juni 2003, 10:55
BZN, lijken net kindermoordenaars en verkrachters van alles dat op 2 of 4 poten loopt, maar die muziek....

fenderfreak
18 juni 2003, 13:07
Andre Hazes ziet er tegenwoordig enorm rock and roll uit, maar dat gebeurt op termijn met iedereen met korsakow. Kijk maar naar Roadkill en Andy!

http://66.227.101.70/cwm/3dlil/buck.gif

andy
18 juni 2003, 13:27
Andre Hazes ziet er tegenwoordig enorm rock and roll uit, maar dat gebeurt op termijn met iedereen met korsakow. Kijk maar naar Roadkill en Andy!

http://66.227.101.70/cwm/3dlil/buck.gif

He Fenderfreak, mietje!!!!!
http://www.stupid-boy.com/smilies/contrib/monsieurboo/tgv.gif

fenderfreak
18 juni 2003, 13:36
Héééééé Andy! Homoooooooo!!!!!

http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/sz/killtheimu.gif

andy
18 juni 2003, 13:42
http://smilies.crowd9.com/contrib/geno/asshole2.gif

fenderfreak
18 juni 2003, 13:43
http://216.40.249.192/s/contrib/ed/SMILEYEdSHOT.gif

Negative K3 fan
18 juni 2003, 15:16
SlIpKnOt NaTuUrLiJkZzZzZz!!!!!11

FNaRK
18 juni 2003, 15:26
FENDERFREAK MOT ZIJN MUIL HOUWE

Bins
18 juni 2003, 15:31
Manowar? Ik ken alleen black wind, fire and steel van ze, maar die is toch best wel heavy?

Als ik een duit in het zakje mag doen: Good Charlotte, wat een stelletje poseurs zeg :evil:

SATAN
18 juni 2003, 15:46
Andre Hazes ziet er tegenwoordig enorm rock and roll uit, maar dat gebeurt op termijn met iedereen met korsakow. Kijk maar naar Roadkill en Andy!

http://66.227.101.70/cwm/3dlil/buck.gif

http://www.maledicta.com/images/catalog/stickers/ebhas.gif

andy
18 juni 2003, 17:16
FENDERFREAK MOT ZIJN MUIL HOUWE

Waarom denk je dat Fenderfreak zijn plaatje nog niet hier ergens op het forum gezet heeft.................... juist. :chicken:

andy
18 juni 2003, 17:18
Maar weer ff on topic, Manowar is idd een ruige band. Dus ik snap niet dat die in het rijtje genoemd werd.

ibbie
18 juni 2003, 21:41
wat dacht je van BUST dat is pas klote zo verschrikkelijk nep..... bijna avril lavigne stijl

Ic3gl0vE
19 juni 2003, 00:25
Maar weer ff on topic, Manowar is idd een ruige band. Dus ik snap niet dat die in het rijtje genoemd werd.

Nou... als ik zoiets als 'the gods made heavy metal' luister, denk ik daar toch wel anders over.

fenderfreak
19 juni 2003, 08:54
With each note I now play, the black arrows of death set straight to the heart of all those who play false metal...
Wahahahahahahahahahaaaaaaahh!!!!!

http://smilies.jeeptalk.org/kao/otn/pbunny.gifhttp://smilies.jeeptalk.org/kao/otn/pbunny.gifhttp://smilies.jeeptalk.org/kao/otn/pbunny.gifhttp://smilies.jeeptalk.org/kao/otn/pbunny.gifhttp://smilies.jeeptalk.org/kao/otn/pbunny.gif



Homo's

Anders Destium
19 juni 2003, 19:22
Ik moet mijn lach altijd een beetje inhouden als ik iets van Hammerfall zie....prutserige posers. Ik moet altijd altijd even grinniken (ook nu weer :lol: ) als ik weer denk aan Hammerfall op Dynamo toen de bassist in 1 keer (heel knap!) steil achterover viel :D

Virgin Steele heeft ook een beetje een ruige mannen imago (en dat met een schop in zijn ballen zanger :wink: ), de muziek is wel echt vet!

Guitarchica
22 juni 2003, 21:10
Als ik een duit in het zakje mag doen: Good Charlotte, wat een stelletje poseurs zeg :evil:

Ja, daar ben ik t ook mee eens....... Pffff, die ene die ziet er echt gaar uit en ondertussen zijn ze NET iets minder zielig als die tuupen van Bust.... :S

Neals
22 juni 2003, 21:35
Bon Jovi, ze zien er uit als een haarmetal band en maken pop

denniseindhoven
25 juni 2003, 13:44
Nu wel ja, vroeger toch echt niet. De eerste twee albums heb je zeker niet gehoord :roll:. Overigens valt het met dat haar nu ook wel mee :D

Bigfoot414
6 juli 2003, 16:15
Good Charlotte inderdaad, wat een stelletje kneuzen
vooral die idioot met zijn hele lijf vol met tatoo's en een héél stoer Snotkip-shirtje aan.

Owja, en ze hebben hem ook nog wijs gemaakt dat-ie gitaar kan spelen.
:( :( :(

Soulflyhigh
13 juli 2003, 13:14
Nou ja gitaar spelen :-D Trouwens ik vind Slipknot niet echt in het rijtje passen. Ze zien er misschien weird uit maar hun muziek is wel snoeihard. Ga maar eens naar een live-concert of gooi je stereo eens vol open. Wat ik wel een goede vind is Everlast. Prachtige muziek! maar die dude ziet er niet uit alsof hij die muziek zou maken. Ik vind Type O Negative trouwens niet in dit rijtje passen maar ik vind Peter Steele (of hou je het ook schrijft) wel een van de ruigste mannen die rondloopt.

fuck nu-metal
13 juli 2003, 16:45
Ik zag een tijdje terug wel een heel triest plaatje in de Metal Hammer, er zitten vaak trieste plaatjes in maar goed, van maart 2003. Stond er een plaatje in van Oldman's child, ken de muziek niet, maar schijnt black metal te zijn, en wat je dan ziet zijn drie kerels met een wit hoofd en witte t-shirts, die onder het bloed zitten. De een kijkt woest in de camera, de ander is in extase en lijkt klaar te komen...het is te triest voor woorden. dit staat er bij de foto:
"Oldman's child like to get away from it all every now and again when the stresses and strains get a little too much for them. And what better way to unwind and relax than down teh local abbatoir with a few chainsaws and some big knifes?Here are Galder, Jarder and Nicholas Barker, the little scamps, after a hard day cutting up some cows, and by the looks of everything, they fucking loved every minute!"
Jezus, wat tof om even in het slachthuis een paar kippen en koeien af te maken. Dus als je bij een abbatoir werkt, ben je cool of zo!
Dit gaat echt nergens over. [/quote]

taylor
13 juli 2003, 19:08
ach ja dat geloof je toch niet of wel das allemaal false attitude.

de meeste(bekende) hiphop gaat ook over streetgangs en getto stuff terwijl ze wonen in beverly hills!

Ic3gl0vE
13 juli 2003, 20:34
Old Man's Child is deels dimmu borgir

wietse
13 juli 2003, 20:44
ach ja dat geloof je toch niet of wel das allemaal false attitude.

de meeste(bekende) hiphop gaat ook over streetgangs en getto stuff terwijl ze wonen in beverly hills!

ze wonen dan wel in beverly hills maar als ze ruzie krijgen schieten ze elkaar zomaar overhoop ,net als ze gewend zijn in het getto waar de meesten vandaan komen.
volgens mij zei ozzy een keer er iets over van als rockers ruzie krijgen dan vallen er een paar klappen en later drinken ze samen weer een biertje,maar als rappers ruzie krijgen dan wordt het echt link en voordat je het weet zit je in een vuurgevecht.
weet niet zeker of ozzy dit zei kan ook nog tyler van aerosmith zijn geweest.
in rock en metal is het meestal het image maar bij hihop e.d zijn ze vaak echt zo gek.
hadden laatst een stageloper bij ons die rapte dan wel wat en ook in van die soort van rap wedstrijden ,als ie dan eens zo'n wedstrijd won werd ie na de tijd door z'n tegenspelers in elkaar geslagen als ze de kans krijgen.
dat zie ik gitaristen gelukkig niet doen als iemand veel beter dan jou is dan heb je daar respect voor en vraagt hem eerder om tips dan er op te slaan.
dat kon die jongen maar niet begrijpen ook dat er nooit gevochten wordt op metal festivals vond ie ook maar vreemd ,de hip hop cultuur komt meer uit de streetgangs en alles wat daar omheen zit dus ook het geweld wat ze gewoon vinden.
de geldingsdrang die daar zit van als ik je niet bepraten kan sla ik je maar in elkaar maar winnen zal ik.
wat zijn rockers e.d dan toch beschaafd als ik zulke dingen hoor.

Soulflyhigh
13 juli 2003, 20:52
Ik ga niet lopen klagen als die rappers elkaar neerschieten. Hoe minder hoe beter. We hebben er toch zat van. Ik ben blij dat ik niet in de states woon zeg.

taylor
14 juli 2003, 22:03
veel van die lui komen niet eens uit de getto,al zullen ze zeggen van wel.

dat van elkaar neerschieten dat gebeurt ook niet elke dag die 2of 3 bekendere lui that's it en dat wordt gelijk supergroot uitgemeten in de media zo van dit is alle daags ofzo pffffffff laat me niet lachen man.

echt zielige lui man.

in amerika worden nu 1maal veel mensen neergeschoten dat heeft niks te maken met rap of hiphop.

Ic3gl0vE
14 juli 2003, 22:20
dat heeft er mee te maken dat iedereen in de VS een wapen mag dragen...

En in Scandinavië moorden die blackmetal mensen elkaar ook nog wel eens uit.

Alleen lijkt het mij dat gangstarap-teksten eerder een slechte invloed op mensen hebben. Ik weet wel dat in bijv. blackmetal de teksten ook niet altijd even lekker zijn maar dat is toch meer underground. 'onvriendelijke' rap en hiphop is ook gewoon op de radio.

taylor
15 juli 2003, 10:16
ja daar zit wat in.

alleen denk ik dat het meeste wel weet wat fictie is of werkelijkheid.

Thomasvv
15 juli 2003, 10:57
En in Scandinavië moorden die blackmetal mensen elkaar ook nog wel eens uit.

Hehe... idd... Een tijd terug in de Oor eens een artikel gelezen over de Noorse blackmetalpeepz die mekaar idd afmaakten, kerken in de fik staken enzo... Namen ben ik kwijt.. o wacht... ehm..... Burzum (ofzo?) geloof ik.. zat in de cel omdat ie een oudbandlid nogal van het leven had beroofd :)

//EDIT: http://www.fatalexception.org/spin_article/

Harry
15 juli 2003, 11:05
stond ook laatst in de krant over een scandinavische death-metalband. Een van de leden kwam op een feestje met een afgehakt mensenhoofd onder zijn arm. Had ie in het mortuarium van een lijk gehaald.

lupoloco
15 juli 2003, 15:22
scandinavische black/death metalbands zijn idd redelijk extreem :)

Harry
15 juli 2003, 16:20
scandinavische black/death metalbands zijn idd redelijk extreem :)

zal wel door het gebrek aan drank komen of zo?

Thomasvv
15 juli 2003, 17:03
In het artikel wat ik tegenkwam vertelden ze dat het satanisme o.a. kwam door de rare invloed van de kerk in Scandinavie..

Harry
15 juli 2003, 17:09
In het artikel wat ik tegenkwam vertelden ze dat het satanisme o.a. kwam door de rare invloed van de kerk in Scandinavie..

ik wist niet dat de kerk daar zoveel invloed had? Het is wel bekend dat in Scandinavie veel depressieve mensen zijn, zou dat er iets mee te maken hebben?

Thomasvv
15 juli 2003, 17:14
Nee.. niet zozeer invloed, maar de kerk heeft een andere invloed op de maatschappij dan hier..


check dit:


Everyone in the Black Metal scene tells the same story: that they were baptized but never attended church, that their parents didn't believe in God. Required religion classes in school were "boring" and "bogus." Teachers made you memorize prayers no one believed. This attitude is nothing new; Norway's relationship with Christianity has always been ambivalent. In 995 a.d., Olaf I Tryggvason brought Christianity, along with plundered gold and silver, to Norway's shores. On gaining power he ruthlessly enforced the new faith onto the Norwegian people by burning down pagan temples and offering subjects a choice between baptism and death.

The Lutheran reformation in 1537, while not as bloody, was equally chaotic. Lutheran ministers sent up from Germany didn't speak the Norse language, and many were disreputable characters prone to some disputes over tithes, embezzlement, even rape. Yet Lutheranism is a somber religion known for its pietistic followers and plain altars. Its main doctrines hold that it is one's relationship to God, rather than tithes or good works that will secure a passport into heaven. This leaves Lutherans in an existential spot, standing alone without the comfort of saints or incense before a stern Germanic God. In Norway, the Lutheran church is a part of the state — the government holds the purse strings and appoints bishops, and King Harald is its official head. Still, only three percent attend church on Sundays or consider themselves active participants.

"The Satanists are right to target the hypocrisy of Norway's spiritual life," says Trond Viggo Torgerson, Norway's commissioner for children's rights. "It's a very discouraging time in our country. Everyday life is dull and consumer orientated. Most people would rather have a McDonald's in their community than a church." Torgersen hopes the fires will serve as a wake-up call, a plea from young people for more spiritual passion. But when I speak to Bishop Andreas Aarflot, and ask if the fires might be directed at the state church's bureaucratic temperament and lack of vitality, he responds with blunt anger. "These fires have not really affected the religious community. We do not consider them a challenge of any kind."

At the seminary in Majorstua, Professor Tormod Engelsviken shakes his head "There is something so medieval about all this — pagans versus Christians, both sides so literal in their interpretations." He believes that Norwegians want religion, but that there exists a spiritual void. "These Viking ideas of blood revenge, of maintaining honor, of meaningless violence..." The professor sits back, in front his shelves of theology books. "You must remember that the Vikings were quite taken with Christianity. Those violent men were transformed by the message of the New Testament — the idea of humility, of forgiveness, of the overwhelming power of love."

Ic3gl0vE
15 juli 2003, 18:22
ehm..... Burzum (ofzo?) geloof ik.. /

Die zit inderdaad ind e gevangenis wegens moord. Die lui van Mayhem zijn ook niet zulke lieverdjes dacht ik. En de drummer van Dissection komt als het goed is volgend jaar weer vrij

Harry
15 juli 2003, 21:06
het gaat dus eigenlijk om generaties van gefrustreerde vikings. Een gewelddadige aard die ze eruit hebben proberen te prediken. Lekker stel!!

sander666
17 juli 2003, 18:34
wat dacht je van BUST dat is pas klote zo verschrikkelijk nep..... bijna avril lavigne stijl

Die horen zeker in dat rijtje thuis,
zeiken ze boybands af in hun nummers, terwijl ze zelf net zo zijn(ze hebben dan een gitaar vast, maar dat is ook het enige verschil)

Anders Destium
17 juli 2003, 20:30
ehm..... Burzum (ofzo?) geloof ik.. /

Die zit inderdaad ind e gevangenis wegens moord. Die lui van Mayhem zijn ook niet zulke lieverdjes dacht ik. En de drummer van Dissection komt als het goed is volgend jaar weer vrij

Jon Nodtveidt is het HART van Dissection, namelijk zanger/leadgitarist...
Hij komt in oktober vrij

Bij Mayhem heeft Dead in 1991 zelfmoord gepleegd, en later heeft de bassist (Count Grishnack/Burzum) Euronymous (de gitarist) vermoord. Het had ook andersom kunnen zijn, het boterde niet zo tussen die 2.

Bij Emperor heeft Samoth een paar jaar in de cel gezeten (grafschennis) en Bard Eithun (Faust) komt binnenkort vrij (lang gezeten vanwege kerkverbrandingen en grafschennos). Faust is trouwens de nieuwe drummer van Dissection, zo blijven de delinquenten een beetje bij elkaar in de buurt :wink:

Iemand nog vragen?

Harry
18 juli 2003, 09:35
ja, ik :) Faust is zeker een schuilnaam? Wel weer lekker in de context van de muziek....

Anders Destium
18 juli 2003, 11:26
Het is bij black metal eerder regel dan uitzondering dat je een soort van stoer en evil klinkende schuilnaam/alter ego gebruikt voor je muziek.

Als je Jan de Vries heet en de zanger bent van een extreme black metalband komt dat natuurlijk niet over :D

Thomasvv
18 juli 2003, 13:22
hehehe... al gruntent: ANNNNNND OURRRRR SINGERRRR ISSSS JAN DE VRIESSSS BREUEUEUEUEUUEUEUEU

//EDIT: even voorgedaan en idd.. klinkt niet :)