PDA

View Full Version : Fender Stratocaster USA voor 1000 euro....



t0n3h^
18 juni 2003, 09:32
heeej ff een vraagje, ik ben van plan om een fender stratocaster USA te gaan kopen en is 1000 euro er veel voor??? :???: Cor Mutsers (Ook te zien bij "De gitaar van..." bied deze aan en zegt dat dit dan een meer dan geweldige gitaar is, is dit waar?? Of heeft iemand nog andere ideen voor 1000 euro?? alvast bedankt :lp: mzzl toni

Kjiratsiekoedel
18 juni 2003, 10:34
2e hands zijn ze €300 goedkoper te vinden, of even duur maar wel met betere zooi erin

savecracker85
18 juni 2003, 11:26
als je 2dehands gaat kopen dan zou ik bij een standaard usa strat niet boven de 750 gaan zitten.. :)

ibbie
18 juni 2003, 11:50
Voor een nieuwe is dat wel de normale prijs, ligt er ook wel aan wat voor elementen in zitten want ze kunnen tot 2000 en hoger gaan met de prijs.
Ik zou een tweedehandse kopen die er nog goed uitziet, want dan zit er veel betere zooi in voor dezelfde prijs.

Wilson
18 juni 2003, 11:58
ik zou een mooie usa strat met texas specials kopen :) die vind je wel voor die prijs

m^rton
18 juni 2003, 12:50
Hej Toni,

Als je echt advies wilt over wat je dan hebt voor dat geld zul je dieper in moeten gaan op de elementen, de soort hout, en ook over de extra dingen die erop zitten.
Verder kun je er wel op aan als Cor iets zegt want hij heeft er zeker wel verstand van. En vooral als de gitaar van hem zelf is geweest want slechte gitaren heeft ie niet!

greatz m^rton

t0n3h^
18 juni 2003, 15:20
Ik heb het wel over een 2e handse Fender Stratocaster met mooie tigerstripes in het hout dus dan weet men het

m^rton
20 juni 2003, 09:41
ja goed dat we dat weten!

Reindah
20 juni 2003, 10:53
Ik heb net een USA stratocaster gekocht voor die prijs. De klank vindt ik echt waanzinnig, speelt heerlijk en je hebt echt dat fantastische single-coil geluid. Dit is de gewone amerikaanse versie en niet die met texas single coils. ik kan hem je echt aanraden! Ik weet niet of het nog wta extra waarde toevoegd maar mijn gitaarleraar die zelf conservatorium heeft gedaan en "wel wat" ervaring heeft was er helemaal fan van.....

Reindah

t0n3h^
20 juni 2003, 14:52
Ja m^rton en ik hebben dezelfde leraar en die heeft ook conservatorium gedaan en heeft met kane en ilse de lange samengewerkt oa dus die weet er ook wel wat van af. Hij regelde voor mij ook wel een mooie gitaar en met een beetje geluk kan ik zijn Fender Stratocaster USA overkopen.... :-D

savecracker85
20 juni 2003, 15:28
Ja m^rton en ik hebben dezelfde leraar en die heeft ook conservatorium gedaan en heeft met kane en ilse de lange samengewerkt oa dus die weet er ook wel wat van af. Hij regelde voor mij ook wel een mooie gitaar en met een beetje geluk kan ik zijn Fender Stratocaster USA overkopen.... :-D
ik zie kane en Ilse de Lange nooit op een strat spelen hoor :roll:

t0n3h^
20 juni 2003, 15:30
maar Cor mutsers in dit geval wel. Kijk maar op de cd Dear John van ilse de lange daar staatie op (met STRAT) :)

m^rton
3 september 2003, 20:57
Oke, ff de standaard vraag.
Je hebt hem nu in de wacht gesleept,
dus:
foto's en geluidsfragmenten! ik kan niet wachten!

john.3001
4 september 2003, 13:06
Ja m^rton en ik hebben dezelfde leraar en die heeft ook conservatorium gedaan en heeft met kane en ilse de lange samengewerkt oa dus die weet er ook wel wat van af. Hij regelde voor mij ook wel een mooie gitaar en met een beetje geluk kan ik zijn Fender Stratocaster USA overkopen.... :-D

dus als je met kane en ilse delange hebt samengewerkt heb je verstand van gitaren... hmmm

dan moet ik daar ook maar es mee gaan samenwerken...

ieme
7 september 2003, 17:52
[quote="savecracker85"]
ik zie kane en Ilse de Lange nooit op een strat spelen hoor quote]

Ik wel dennis van Kane heeft een hele zooi strats oa: een zwarte hotrod, een gouden 62 (?) reissue, een witte standard, een naturel 70er model....