PDA

View Full Version : even voorstellen



Catweazle62
27 november 2012, 19:14
Goedenavond

ik ben Mario, uit dordrecht 50 jaar drukker van beroep al een paar weken aan het lezen en spitten hiero, tot een paar weken wist ik geen drol van gitaren, inmiddels al wat wijzer

ik had een gitaar (volcano strato ) geleend van een neefje van mij om het eens te proberen, dat werden dus zere vingers ;) maar het plezier is er niet minder om, wat geoefend via de bekende online cursussen, inmiddels een leuke beginners versterker (fender mustang 1) op MP gekocht, ik blijf voorlopig even op de volcano spelen en dan komt er vast wel een eigen gitaar, nog geen idee welke gitaar er hier komt te staan

muziekstijl waar ik een beetje heen wil, is toch wel de blues, ben een enorme liefhebber van BBking, Buddy guy, albert collins, jef healey, via dit forum ook de muziek van Delain ontdekt (erg lekker) maar voorlopig ben ik nog wel even zoek met het oefenen van de akkoorden maar heb er veel plezier in

dus nog geen idee waar het heen gaat, alleen dat de zere vingers nog wel even zullen aanhouden

Groet Mario

Duhsjaak
27 november 2012, 19:27
Hi Mario
Hartelijk welkom.
Dat jij drukker bent vind ik wel grappig. Je doet consequent spatie/komma in plaats van komma/spatie en als dat niet rap verbetert, zul je door de taalpolitie worden verwijderd. Hier hoort een smiley, voor het geval je denkt dat ik e kolder in mijn kop heb.

Verder wens ik je veel plezier. Dat plezier wordt groter, naar mate de pijn in je vingers minder wordt.
Dat is een belofte.
Vriendelijke groet, Gus

Catweazle62
27 november 2012, 19:35
Gus, ik heb het speciaal voor jou voor de eerste en tevens laatste keer aangepast ;)

en ik ben bekend met taalpuristen op forums dus wel wat gewend, misschien moet ik me maar aanmelden op een taalpuristen forum, misschien kan ik daar ook nog wat leren

Duhsjaak
27 november 2012, 21:36
Hi Catweazle
Nothing works eh.....? Zelfs niet als ik een beetje melig loop te dollen. Hoopte dat al duidelijk te hebben met wat gezeik over een smiley.

Laat je niet op stang jagen, vriend. Het siert je trouwens wel. En dan ben ik nog niet eens van de taalpolitie!
Nogmaals welkom dus.
Vriendelijke groet, Gus

Harry
28 november 2012, 11:07
hee Gus, drukkers zijn geen typografen, dus zij mogen net als ieder gewoon mens spaties en komma's verkeerd zetten. En daar uiteraard voor op de vingers getikt mogen worden ;)

Welkom Catweazle, op dit mooie forum. En succes met het onder de knie krijgen van het edele doch lastige gitaarspel!