PDA

View Full Version : even voorstellen



oetbeem
24 november 2012, 20:19
Goeie avond
Mijn naam is Danny
16 jaar
heb 3 gitaren
een omgebouwde c gaint
Zitten nu wat betere elementen in

london city telecaster

en een richwood akoestische gitaar

Muziek waarvan ik hou
queen
eagles
metallica
acdc
whitesnake
guns n roses
nickelback

Beetje dat soort dus :B

Mvg Danny

jesper129
24 november 2012, 20:35
Welkom :D
Hoe lang speel je al?

oetbeem
24 november 2012, 21:05
oei dat ben ik vergeten te melden :crazyhappy:
k speel nu ongeveer 2 jaar
Moet nog wel veul leren voordat ik mezelf een echte gitarist kan noemen :)

Mvg Danny

Pick-Mane
9 december 2012, 16:26
Hoi

En wat is dan een echte gitarist, en hoe ver wil je gaan als je gitaar speeld. In het begin is het een hoop zoeken naar wat bij je karakter past en dan spelen. Na een tijdje zelf wat maken, maar een echte gitarist, weet ik veel er zijn er duizenden die gitaar spelen, eens je wat TAB: kan lezen kan je jan en alle man zijn spul gaan spelen. Maakt je dit een echte gitarist, ik denk het niet, naar iemand opkijken is veel vermoeiender dan naar onder kijken “je gitaar bedoel ik ”voor je nek. Ik zit nu een jaar aan mijn akkoorden en wil gewoon niet iemand anders zijn zooi spelen, dus probeer ik zelf deze akkoorden aan elkaar te knopen om zelf iets te maken. En als er nu 99% van de wereld dit maar rotzooi vind en ik ben er wel tevreden mee is dit goed voor mij. Ik kan je een muziek werk geven voor een Spaanse gitaar en ik beloof je dan 90% van al die zo genaamde sterren op tv het niet kunnen spelen.

En ik heb wel een paar gitaartjes maar speel nog het liefst op die van mijn broer, als die het niet weet.

Pepe
9 december 2012, 16:51
haha Pick-Mane... die jongen zegt alleen hallo..

welkom oetbeem..

Chris Winsemius
9 december 2012, 18:03
ik heb net 5 minuten gespeeld!

Pick-Mane
9 december 2012, 18:13
haha Pick-Mane... die jongen zegt alleen hallo..

welkom oetbeem..

Ja van mij ook sorry voor deze reactie, maar ik snap niet dat iedereen binnen de gitaarwereld iemand anders wil zijn.?

Pick-Mane
9 december 2012, 18:17
Goeie avond
Mijn naam is Danny
16 jaar
heb 3 gitaren
een omgebouwde c gaint
Zitten nu wat betere elementen in

london city telecaster

en een richwood akoestische gitaar

Muziek waarvan ik hou
queen
eagles
metallica
acdc
whitesnake
guns n roses
nickelback

Beetje dat soort dus :B

Mvg Danny

Die vind ikzelf ook wel mooi om naar te luisteren, naar muziek luisteren daar leer je ook wat van. weet er iemand hoe ik een Triool kan ingeven op een maatstreep in de maat 6/8 :-) .?

Groetjes

Rizz
9 december 2012, 18:19
Ja van mij ook sorry voor deze reactie, maar ik snap niet dat iedereen binnen de gitaarwereld iemand anders wil zijn.?

Niet iedereen heeft dezelfde grenzeloze ambitie als jij en volstaat met het leren door dingen na te spelen. En dat kan heel leerzaam zijn. En het impliceert ook niet dat je persé iemand anders wilt zijn door dat te spelen wat je gitaarhelden voor jou zo groot maken.. Je hoeft het wiel namelijk niet opnieuw uit te vinden, wat je wel kan doen is uiteindelijk je eigen stijl creëren door alles wat je tot dan geleerd hebt. De grootste gitaristen zijn ook zo begonnen..

da Liks
9 december 2012, 18:29
leuk voor je, wat heeft dat in godsnaam met dit voorsteltopic of deze jongen te maken? Zou je niet gewoon deze jongen even welkom heten in plaats van te zeveren, daar zijn andere plekken voor..

Welkom Oetbeem!

Pick-Mane
9 december 2012, 20:00
Ja oké mensen mijn fout welkom Oetbeem was niet slecht van me bedoeld NOG EENS SORRY.....

da Liks
9 december 2012, 20:28
Das n stuk gezelliger! Welkom!