PDA

View Full Version : Gitarist (25) zoekt jam-buddies in omgeving Nijmegen



Reel Big Fish
21 november 2012, 23:23
Hallo allemaal!

Na een tijdje zonder band gezeten te hebben, begint het nu toch weer behoorlijk te kriebelen. Het lijkt me tof om weer eens met andere mensen muziek te maken, in plaats van met mijn muzieklijst.

Stijl maakt mij eigenlijk niet veel uit, zolang het maar gezellig is. Ik heb voorheen in een hardrock/metal band gespeeld maar speel ook ska, pop, punk, singer/songwriter spul, blues. Voorbeelden; Jack Johnson, John Mayer, Reel Big Fish ( ;) ), Mad Caddies, Red Hot Chili Peppers, Dire Straits, Metallica, Trivium, Annihilator, Iron Maiden, AC/DC, Foo Fighters en nog veel meer.

Ik heb inmiddels zo'n 8 jaar speelervaring, maar moet er wel bij zeggen dat ik niet kan shredden helaas. Ik vind het zelf heel fijn om op gehoor te spelen en ben dus niet gebonden aan bladmuziek. Graag zou ik wat van iemand horen, ben ook geïnteresseerd in enkele mede-muzikanten, hoeft niet per se een complete band te zijn dus. Zou wel fijn zijn als we een beetje dezelfde leeftijd en daarmee mindset hebben...

Vragen? Schroom niet en stuur mij een PM!

Groeten,

Robbin aka Reel Big Fish

Tias
25 november 2012, 11:28
Tis jammer dat je zo ver weg woont.

Want qua stijl komen we best overeen.

iWishmaster
26 november 2012, 11:44
Op zich heb ik hier wel oren naar. Moet zeggen dat ik wel op zoek ben naar een bandje en niet zo zeer alleen maar wat jammen, maar je moet ergens beginnen.

Reel Big Fish
27 november 2012, 22:58
Het liefste zou ik ook weer in een band willen spelen, maar inderdaad, je moet ergens beginnen!

edit; helemaal vergeten dat ik wat eigen creaties op myspace had gezet; http://www.myspace.com/robbinsmit