PDA

View Full Version : Oud lid stelt zich voor



Pat85
21 november 2012, 22:25
Hallo Gitaarnet!

Na een lange afwezigheid (na overigens weinig actieve bijdrage aan dit forum), komen er toch vragen op waar ik jullie kennis en kunde voor zou kunnen raadplegen. Omdat ik niet wist of het aanmaken van een nieuwe gebruikersnaam mogelijk is, heb ik dit account weer eens opgezocht.

Hoewel de naam anders doet vermoeden, gaat mijn voorkeur tegenwoordig uit naar Fender gitaren en Amps.

Gear lijstjes zal ik binnenkort in de daartoe aangewezen topics gooien, maar vragen staat natuurlijk vrij.

Nickname duidt op mijn eerste elektrische gitaar, die vandaag ook aanleiding is om hier weer aan te melden...ben van plan deze qua hardware en elektronica weer nieuw leven in te blazen en daar heb ik vast wat hulp bij nodig.
Mijn eerste vraag is overigens of de nickname aan te passen is...mods, help ;-)

meer weten, dan hoor ik het graag,

Alvast bedankt voor jullie hulp en hoop dat ik ook hier en daar wat kan bijdragen.

Gr. Patrick

Rizz
22 november 2012, 07:03
Welkom!

Wat betreft het wijzigen van je nick: even een pm sturen naar Gitaarnet (http://www.gitaarnet.nl/forum/member.php?1-gitaarnet) <-- klik

Veel plezier hier!

Pat85
23 november 2012, 07:54
Bedankt Rizz!

Harry
23 november 2012, 10:31
hee, een Tielenees! Heb zelf ook bijna 40 jaar in dat fijne stadje gewoond. Welkom!

Pat85
23 november 2012, 17:24
Dankje wel Harry, ik woon er pas een aantal maanden, maar tot nu toe bevalt dat goed!

Pat85
29 november 2012, 08:26
Welkom!

Wat betreft het wijzigen van je nick: even een pm sturen naar Gitaarnet (http://www.gitaarnet.nl/forum/member.php?1-gitaarnet) <-- klik

Veel plezier hier!

Zoals jullie zien heeft het gewerkt, bedankt voor de tip Rizz!

Duhsjaak
29 november 2012, 09:24
hi patty
Had een vriendje van deels Engelse komaf. Met een naam die zowel NL als Engels uit te spreken was.
Hij sprak hem op zijn Engels uit.

Toen ie er gaandeweg achterkwam, dat ie meer behoefte had aan make up, shoppen met vriendinnen en klik klak hakken, besloot ie van Richard Patricia te worden. En of ik zijn buddy wilde worden.

What are friends for, nietwaar? Dus ja, dat deden we maar.

Nou hebben gasten met tattoos en ombouwers met elkaar gemeen, dat ze een sterke behoefte hebben om de vorderingen te laten zien. Ik begrijp dat wel, je laat zomaar niet je broek zakken in de buurtsuper, En je moet je verhaal toch ergens kwijt hè?

Je begrijpt dat ik sindsdien niet meer helemaal met droge ogen langs de slager kan lopen.

It takes some getting used to en Patricia werd Patty in de loop van de tijd. Vandaar dat zowel d wens je naam te veranderen als je nieuwe nick bij mij wat herinneringen losmaken.

Zal ik je buddy worden? Je broek mag je aanhouden.
En welkom dus, no matter what shape your stomach is in (titel van een liedje).

Vriendelijke groet, Gus

Nou wachten op de geinponum die meldt dat er van een oud lid niet echt meer sprake is hè!

Pat85
29 november 2012, 17:54
Bedankt voor het welkom en de geweldige anekdote!

Groeten, Pat(rick)

Duhsjaak
29 november 2012, 19:55
Hi Patrick
Welkom vriend. Als je mijn intro hebt gehad is de rest een eitje.
Vriendelijke groet, Gus