PDA

View Full Version : Hardrock/metal gitarist (28) omgeving Eindhoven



avd84
21 november 2012, 18:15
Hallo,

Ik ben een 28 jarige gitarist uit Eindhoven. Ik speel al een jaar of 10 electrische gitaar en basgitaar. Ik zoek een band of mensen uit de omgeving om een band te starten. Mijn speelstijl ligt in de trend van Metallica maar ik schuw ook andere stijlen niet.

Ik heb ook ruime ervaring met home-recording en op aanvraag kan ik wel wat opnames laten horen.

Wat ik belangrijk vind is dat er minimaal 1 keer per week wordt gerepeteerd en toch wel een keer of 10 per jaar wordt opgetreden. Ik heb in verschillende bands gespeeld en dit wat wel zo'n beetje de regelmaat en dat beviel prima.

ik hoor het wel

groeten Antony

The Noblest Blood
23 november 2012, 19:52
Hey Antony,

daar mijn band uit elkaar is gevallen zoek ik zeer gemotiveerde muzikanten om een nieuwe line-up mee samen te stellen. Ondertussen heb ik al een drummer (ook uit Eindhoven), maar we hebben natuurlijk nog wat meer mensen nodig om de band weer terug op de rit te krijgen.

check: www.thenoblestblood.com

er is een eigen studio/reptitieruimte aanwezig waar we alle dagen terecht kunnen, en er is een boekings kantoor die snel weer onze optredens regelt als de band weer compleet is.

Laat even weten of je interesse hebt.

Cheers !!

Vital Welten
The Noblest Blood

avd84
1 december 2012, 17:21
Hey Vital,

Ik heb wat nummers van je band beluisterd en helaas is het niet echt de stijl die ik zoek.

Succes met je verdere zoektocht.

Antony