PDA

View Full Version : Kwijt - Fender stratocaster



StefMan
21 november 2012, 10:52
EDIT: Was de gitaar kwijt, maar deze is nu gevonden!

muffstuff
21 november 2012, 11:05
stuur alvast usedproduct een berichtje mbt de gitaar, kans dat als hij verkocht wordt het daar gebeurt. Zal marktplaats ook wle in de gate houden. Nog specs van je zwarte strat?

Kut man, om die reden leg ik nooit wat in het bagagerek, heb ook al eens wat laten liggen.

bad65
21 november 2012, 11:53
Das zwaar klote!

Napoje
21 november 2012, 12:01
Shit! maar wel herkenbaar. Ik ben zo ooit mijn blade r4 van € 2000 kwijtgeraakt. Snel NS gebeld, die met de conducteur gebeld (die had je toen nog). Had m een uur later weer terug. Hoop dat het voor jou ook zo gaat.

StefMan
21 november 2012, 13:54
Yup, voor mij is net hetzelfde gebeurd. Helemaal in paniek de NS gebeld, die belden me anderhalf uurtje later terug met het nieuws dat ik mn gitaar in Alkmaar kon afhalen :D

zjanke
21 november 2012, 13:59
Mooi man, nu alleen hopen dat er niemand dit leest en zich gaat melden voor jij er bent :D

muffstuff
21 november 2012, 14:11
Yup, voor mij is net hetzelfde gebeurd. Helemaal in paniek de NS gebeld, die belden me anderhalf uurtje later terug met het nieuws dat ik mn gitaar in Alkmaar kon afhalen :D
Dude, je hebt serieus wat karma punten opgebouwd de laatste tijd.

muffstuff
21 november 2012, 14:13
Mooi man, nu alleen hopen dat er niemand dit leest en zich gaat melden voor jij er bent :D

idd wel handig omdat bericht te wijzigen idd. Je hebt genoeg schrale atsers op de wereld die hiertoe in staat zijn.

Hopelijk heeft de ns wel de naam genoteerd van degen die hem netjes terug gebracht heeft.

StefMan
21 november 2012, 14:26
Blijkbaar heeft een conducteur hem gevonden. Moest het ding ophalen en mn naam/etc invullen. :D