PDA

View Full Version : wat binden jullie het coolste model van BC Rich?



fuck nu-metal
17 juni 2003, 21:53
Ikzelf heb een Bich(platinum serie), zat bij de aankoop te twijfelen tussen een Bich en een mockingbird. ik vind ze allebij erg gaaf en zal in de toekomst waarschijnlijk ook wel een mockingbird aanschaffen. Een Beast is eveneens erg heftig, maar die was toen alleen nog via de custom shop verkrijgbaar en die prijsklasse is een beetje boven mijn budget.
De leijkste zijn de warlock en de Virgin, vind ik.

Chris Wolstenholme
17 juni 2003, 22:30
en jij haat nu metal? :wink:


mwa ik vind het allemaal een beetje te, niet echt mijn smaak.

Akira
17 juni 2003, 22:36
sorry, was een dubbele post... :o

Akira
17 juni 2003, 22:36
en jij haat nu metal? :wink:

De modellen van B.C. Rich bestonden al lang voordat bands als Schuifknoop, Mais, Mank Biskwietje en Linkin Park bestonden....

Swan
17 juni 2003, 22:38
warlock vind ik mooi....de rest lelijk

Ic3gl0vE
17 juni 2003, 22:41
bc rich beast! vooral als je heel klein en iel bent is dat gaaf

iam
17 juni 2003, 22:42
Ic3glOvE,
check je inbox eens...;

FNaRK
17 juni 2003, 22:55
BEAST...........vet model, alleen niet op te spelen met al die punten

Wilson
17 juni 2003, 23:03
ik vind ze gewoon allemaal lelijk!!

Soulflyhigh
17 juni 2003, 23:42
Mick Thomson warlock vindt ik definately het mooiste model van BC Rich verder vindt ik die Kerry King V ook wel cool en nee ik speel geen Nu-metal en schuifknoop is ook niet mijn favoriete band. Ik vind het model gewoon cool :-D

Aspa123
18 juni 2003, 00:23
De Stealth die ik bezat :razz:

Hmm nee dat uber puntige hoef van mij niet zo meer maar die ASM is toch ook wl cool!

Theije
18 juni 2003, 01:57
De Meegs Rascon signature is uiteraard het mooiste BC Rich model en tevens over het algemeen gezien een van de mooiste gitaren vind ik.

En ja verder is de Mockingbird natuurlijk the only way to go (wel USA uiteraard)

Vai Himself
18 juni 2003, 07:47
en jij haat nu metal? :wink:

De modellen van B.C. Rich bestonden al lang voordat bands als Schuifknoop, Mais, Mank Biskwietje en Linkin Park bestonden....

klopt, alleen de eerste band speelt met BC rich, en ze spelen niet een nu-metal! :D

Akira
18 juni 2003, 08:30
en jij haat nu metal? :wink:

De modellen van B.C. Rich bestonden al lang voordat bands als Schuifknoop, Mais, Mank Biskwietje en Linkin Park bestonden....

klopt, alleen de eerste band speelt met BC rich, en ze spelen niet een nu-metal! :D

En Max Cavalera van Sepultura speelde op zijn minst in 1988 al op een warlock van B.C. Rich....nu is de starter zeker een Sepultura fan? :sneaky:

jorrit
18 juni 2003, 08:58
mockingbird

Vai Himself
18 juni 2003, 12:43
haha ja of een fan van de boswachters, die knakker heeft trouwens wel een mooie!

FNaRK
18 juni 2003, 15:00
George K van de Golden Earring speelt al eeuwen op een BC RICH....kep er ooit eens op mogen spelen: loodzwaar en baggervet geluid !!

gerrekat
18 juni 2003, 19:40
De Mockingbird supereme USA

Anders Destium
18 juni 2003, 19:49
Voor mij ook een USA Mockingbird

Als plaatje werd hij wat groot voor in de post, maar hieronder is er 1 te bewonderen :)

http://www.bcrich.com/hcimg/HMOCK152521427.jpg

gerrekat
18 juni 2003, 20:26
da's inderdaad een "prime example" van de beyer musik site of niet?

ibbie
18 juni 2003, 21:25
Ik vind de warlock echt vet...., vooral die mooie rode kleur en die punten enzo :P

Anders Destium
18 juni 2003, 22:35
da's inderdaad een "prime example" van de beyer musik site of niet?

DUDE , de link staat er bij :o Dit was 1 van de 100 once in a lifetime handbuilts die ondertussen ook al weer meer dan 10 maanden op de site staan (of zoiets :) ). Dat waren de gitaren die je alleen over internet kon bestellen zodat mensen buiten de VS ook eens zo'n gitaar binnen het bereik konden hebben. Ik heb er nog 1 overwogen (deze), hij was alleen iets van $3800...en als zo'n gitaar dan ook nog altijd uit balans hangt (het nadeel van de Mockingbird) wordt het lastig en ik was ook bang voor internetdealen :(

Kennelijk zijn ze nog steeds niet allemaal verkocht. Er staan wel een paar absolute beauty's tussen hoor, ook veel prachtige Warlocks en Beasts trouwens...

Theije
19 juni 2003, 00:09
George K van de Golden Earring speelt al eeuwen op een BC RICH....kep er ooit eens op mogen spelen: loodzwaar en baggervet geluid !!

Dat loodzware is niet altijd relaxed, mijn mockingbird weegt ook een frikkin' ton maar langer dan een kwartier staand spelen is geen pretje hoor :D

gerrekat
19 juni 2003, 08:52
da's inderdaad een "prime example" van de beyer musik site of niet?

DUDE , de link staat er bij :o Dit was 1 van de 100 once in a lifetime handbuilts die ondertussen ook al weer meer dan 10 maanden op de site staan (of zoiets :) ). Dat waren de gitaren die je alleen over internet kon bestellen zodat mensen buiten de VS ook eens zo'n gitaar binnen het bereik konden hebben. Ik heb er nog 1 overwogen (deze), hij was alleen iets van $3800...en als zo'n gitaar dan ook nog altijd uit balans hangt (het nadeel van de Mockingbird) wordt het lastig en ik was ook bang voor internetdealen :(

Kennelijk zijn ze nog steeds niet allemaal verkocht. Er staan wel een paar absolute beauty's tussen hoor, ook veel prachtige Warlocks en Beasts trouwens...

Die kon je ook via dealers kopen, ja zitten echt mooie tussen idd.

beyers verkoopt ze ook, ik heb volgenms mij die exacte foto op hun page gezien.

ze kosten hier idd iets van 3500 EURO, maar je kan ze soms op ebay oppikken viir $ 1500 als je mazzel hebt!

pim1234
19 juni 2003, 12:27
wtf is schuifknoop

Ic3gl0vE
19 juni 2003, 12:46
slipknot.

leer eens engels ofzo

Akira
19 juni 2003, 13:24
Een slipknot is het soort knoop dat gebruikt word voor een strop, om iemand op te hangen, snappie?
En dat is een knoop die je naar beneden kan schuiven, zodat de lus strak om de nek komt te hangen, en die ook alleen maar strakker gaat zitten als er iets (iemand) aanhangt.

Retinite
20 juni 2003, 20:18
Warlock, ik vind de body vorm van die van de slipknot versie wel kewl, maaar die heeft maar 1 volume knp en een hele fucked up pick up selector, dus de warlock moet gewoon ook zo een "doosvorm" hebben, lijkt mij wat kelwer (dan wel met witte randjes, en wit om t fretboard, maar geen Hate erop en gewone diamond inlay) met widow headstock et voila, maarja, die bestaat niet en om nou 1.5 jaar op een custom te wachten en de beast is ook vèt