PDA

View Full Version : hallo allemaal



krul
20 november 2012, 21:27
Ik ben John. Speel af en aan gitaar (lang niet gespeeld maar de kinderen vonden de gitaar op zolder en dus spelen we weer). Speel nu op een squier maar ben op zoek naar een andere gitaar. Linkshandige hebben het echter niet makkelijk ;)

Vergeet erbij te zetten welke gitaar me wel leuk lijkt. Een hagstrom F200P. (of een swedie).

Duhsjaak
21 november 2012, 09:03
Hi Curly
Hartelijk welkom.
Geloof het of niet, half vijf vanochtend roep ik nog enthousiast naar een lefty over hoe hoe prettig die Hagstroms zijn.

En dat die gasten langzamerhand wel weten hoe ze een knap gitaartje in elkaar zetten. Uit ik geloof 1962 heb ik een Kinney heb waarop The Spotnicks spelen op NL TV en waarop de slaggitarist al te zien is op een Hagstrom.

Zelf zullen ze bij Hagstrom wel zeggen dat ze al langer bestaan, maar eerst zien dan geloven. Geloof niet dat er veel fabrikanten zijn met zoveel linkse modelletjes. Hagstrom, het enige uit Zweden dat niet met een inbussleutel in elkaar hoeft te worden gezet. Als je solliciteert bij IKEA moet je eerst je eigen stoel in elkaar zetten tenslotte.

Hoe dan ook, nou we je hebben laten we je niet meer los. En wensen je veel plezier met deze gave hobby.
Vriendelijke groet, Gus

krul
21 november 2012, 18:49
Ja die hagstrom zien er leuk uit en lijken me redelijk veel gitaar voor een nette prijs. Heb tot nu toe alleen de F200P vastgehouden en hoewel ik het fijne gitaar vind wil ik eigenlijk ook nog even de ultra en de swedie proberen. Maar ja waar vind je een gitaarwinkel die die modellen hebben staan in links :(

Die F200P die ik wel heb kunnen vasthouden voelde lekker in de hand. De gitaar was wel korter dan ik gewend ben, en ik wil eigenlijk geen tremolo.