PDA

View Full Version : The Aitm: een jong en opkomende band uit Noord-Holland



The Aitm
19 november 2012, 15:37
Dames en Heren,

The Aitm is een jonge en opkomende band uit Hoorn. Het is de oplettende muziekliefhebber niet ontgaan: The Aitm is hard aan de weg aan het timmeren. Momenteel zijn de jongens veel bezig met optreden en het winnen van zieltjes op zo veel mogelijk podiums in Noord-Holland.

The Aitm is zeer de moeite waard voor iedereen die van een mooie mix van popnummertjes tot rock houdt. Het zijn niet alleen de knappe koppen op het podium die het publiek naar The Aitm's optredens lokt, de jongens kunnen ook een ontzettend goeie en energieke show weg geven. In de nazomer van 2012 presenteerde de band hun EP genaamd ‘The Apeman’s Interpretation of Timeless Metaphysics’ in het overvolle Huis Verloren in Hoorn. Het hele cd'tje is nu te beluisteren op Youtube http://www.youtube.com/user/AitmThe en zal binnenkort gratis te downloaden zijn op www.theaitm.com

Hier alvast de singel van het albumpje!


http://www.youtube.com/watch?v=YA7F4lWLiIA&list=PLK33M5Htw49nBUV2oXUt_dv8MhziaGKbL&index=1&feature=plpp_video

We hope you like it!

with musical regards,
The Aitm

Fusion
19 november 2012, 16:50
Nou, ik ben volgens mij wel een oplettende muziekliefhebber, maar het is me wel ontgaan :)

The Lo Lands
19 november 2012, 20:37
Woonachtig in Hoorn heb ik nog niet eerder van jullie gehoord. Maar wat ik hier hoor vind ik toch aller aardigst klinken! Vooral het jazzy en het open bandgeluid vind ik erg overtuigend! Ik zat te denken waar deze muziek me aan doet denken en opeens wist ik het, de band 'Little Barrie'! Luister maar eens naar hun laatste album 'King of the Waves'. Misschien jullie niet bekend maar zij maken ook no nonsens poppy rock nummers.

Goed bezig heren en succes!

JVGM-music
19 november 2012, 22:09
Leuk liedje..mengeling jaren 60 en hedendaagse jazz-achtige pop? Ik zeg niet dat het direct een hit zal worden maar als album liedje staat het als een huis.