PDA

View Full Version : Ik heb er weer een bandje bij op mijn labeltje..



JVGM-music
17 november 2012, 21:31
Weliswaar pas mijn tweede bandje in totaal ,maar toch ben ik er trots op dat ze bij mij getekend hebben :
Weissmuller!
Een eerste klas indie-rock band....verwacht geen lange gitaarsolo's maar wel goede liedjes.

En gelijk bij het eerste singeltje( de cd komt 2013) hebben ze zelf een clipje gemaakt...


http://www.youtube.com/watch?v=U7fgZbhGCSw&feature=g-all-u

Ik denk dat het wel wat kan worden met deze heren.

piker
18 november 2012, 00:58
Dit vind ik toch een goed nummer! Misschien sommige stukken wat te hard uitgesponnen, maar ik heb em toch uitgeluisterd!

rijsberman
18 november 2012, 02:42
Nou, hup, naar DWDD met die jongens. Een ongelofelijke kut-band als alt-j mag daar zelfs knallend vals en incompetent komen doen, dus deze jongens moeten er helemaal op hun plek zijn. Ze zijn veel beter! :ok:

Duhsjaak
18 november 2012, 10:01
Hi Jendannogwat
Staat als een huis. Knettergekke clip. Wat wil een mens nog meer?

+1 voor Rijsberman, en ik heb het eerst effe gelezen.

Als de club rijp is voor het serieuzer werk...... als de donder de promomachine aan.

Rechtstreekse invloed heb ik niet meer. Gisteravond heb ik met een paar mensen nog even de revue laten passeren wat er hier zoal wordt gepost. De teneur loog er niet om: het niveau ligt hier en daar akelig hoog en dit is daar een fraai voorbeeld van.

Dit zal haar werk zeker nog doen. Het tankje van 5 liter wijn dat ik uit Frankrijk had meegenomen, is vrijwel helemaal soldaat gemaakt. En niet Anne Soldaat in dit geval. Plus een onvoorstelbare hoeveelheid nootjes, soep en avondeten. Recept daarvan zet ik in: Wat eten wij vanavond. 't Is net of een wolk termieten langs is geweest. Alles is opgevreten.

Als het voor een aantal posts een positieve invloed heeft, vind ik het een goed besteed tankje.
En ook aan de goede (mensen) besteed, zoals een oud Amsterdams spreekwoord zegt.

Oproep aan deze club (en alle andere aspiring clubs) bedenk wat je hierna gaat doen voor een liedjes/repertoire, want als dit succesvol wordt heb je daar straks geen tijd meer voor.
Gelukkig weer eens een ouderwets rammelend stukkie van Gus.

Waarvan je de vriendelijke groeten moet hebben.

Hendriks
18 november 2012, 11:16
Te gek nummer , top.

Jedeel
18 november 2012, 12:19
Mooi nummer en een maf videootje ;-)

Mesa-Man
18 november 2012, 19:51
Absoluut een goed nummer!

Succes mannen.