PDA

View Full Version : documentaire it might get loud



bagheera
17 november 2012, 14:22
http://www.youtube.com/watch?v=2y9KEtiQ8CM
zet u even anderhalf uur neer en laat white , page en edge maar praten

harrie-beton
17 november 2012, 15:52
repost, deze docu is een jaar oud

Brewskie
17 november 2012, 16:21
repost, deze docu is een jaar oud

Docu is uit 2008.

Robin...
17 november 2012, 20:07
Weet iemand of ze een nieuwe It might get loud gaan maken?

Mr.Fingers
17 november 2012, 20:18
Voor gitaristen die "The Weight" niet juist kunnen spelen heb ik geen respect!

wireman
17 november 2012, 20:24
De eerste minuut is al meteen steengoed..

White die even snel een gitaar bouwt.. en er nog op speelt ook.. het is niet echt mijn koppie thee wat ie allemaal doet, maar zijn benadering in de muziek vind ik GENIAAL!
DAT is rock n roll!!!!

en voor de rest... tja..

men neme een loods,
plant er een woonkamer in... vol met speelgoed.
zet drie totaal verschillende gitaristen neer en laat hen over muziek praten..

erg cool!

Trouwens een leuke vraag.. ALS er een nieuwe 'it might get loud' komt..
Wie wil je dan op de bank en waarom?...

mijn voorstel:

- David Gilmour
- Mike McCready
- Mathew Bellamy

Waarom?... gewoon omdat het kan!

aaronstonebeat
17 november 2012, 22:22
Ik kom er niet doorheen vrees ik, en ik ben er al vaak aan begonnen. Geen van de bands waarin de heren hun faam hebben verworven, behoren tot mijn grote favorieten alhoewel ze zeker alle drie goede dingen hebben gedaan. Vast en zeker een kwestie van smaak.

Als er een nieuwe editie wordt gemaakt zou ik graag mensen zien als:

- Billy Gibbons
- Tony Iommi
- Eddie Van Halen
- Malcolm & Angus Young
- Brian May
- Matthew Bellamy, vooruit

bagheera
18 november 2012, 01:22
als er een nieuwe editie wordt gemaakt moet Joe bonamassa erbij dat is ook iemand die zeer intensief met zen materiaal bezig is

aaronstonebeat
18 november 2012, 01:40
Ik heb geen idee of Bonamassa zich met Zen bezighoudt; hij zou er in ieder geval zijn voordeel uit kunnen halen. Tegelijk lijkt me evident dat hij diepgaand met zijn/z'n materiaal bezig is. Ik vind hem persoonlijk wat al te veelzijdig; wel absoluut heel erg goed, we spelen zelfs een nummer van hem met de band.

Zijn (schrijftaal) / z'n (spreektaal): 'aan hem toebehorend'.
Zen: een Boeddhistische traditie van mediteren, wat mij betreft iets waarvan iedereen op z'n minst af zou moeten weten en liever nog toe zou passen: onder andere zonder enig doel je uiterste best doen voor wat het ook is dat je doet. Hier zou ik specifiek het letten op je spelling willen noemen :D

EDIT:
Overigens lijkt in het Mandarijn de vertaling van 'Zen' te klinken als 'Chán', 'Chánzōng, 'Chán ý' of 'Chánxué'; in alle gevallen 'tsjan' met een stijgende toon, het is maar dat u het weet.

Pepe
18 november 2012, 02:26
Hey Aaron, jij als Stones liefhebber en non tv kijker... net op de BBC uitgezonden de '68 RS rock'n roll circus, geen idee dat er zoiets bestond maar misschien doe ik je er een plezier mee
klik (http://www.veoh.com/watch/v1468700kyDJzCGg?h1=The+Rolling+Stones+Rock+and+Ro ll+Circus)

rufus
18 november 2012, 09:15
Jimmy Page die die intro van Ramble on speelt is echt super, bste stukje uit de film. Kippevel.

aaronstonebeat
18 november 2012, 12:27
Hey Aaron, jij als Stones liefhebber en non tv kijker... net op de BBC uitgezonden de '68 RS rock'n roll circus, geen idee dat er zoiets bestond maar misschien doe ik je er een plezier mee
klik (http://www.veoh.com/watch/v1468700kyDJzCGg?h1=The+Rolling+Stones+Rock+and+Ro ll+Circus)

Ja, die ken ik; al vaker gezien. Erg leuk maar de Stones zijn daar niet bepaald op hun best. En ik meen dat ze dat zelf ook al meteen vonden want de film is pas in de jaren '90 uitgebracht.

wireman
19 november 2012, 17:00
Afgelopen weekend heb ik voor de verjaardag van mijn vader de 4 cd-dvd box ´celebration day´ van Led Zeppelin gekocht. EEN GROTE TELEURSTELLING!! waarom?.. omdat ie in folie verpakt zat!! DAAROM!!
Ik vandaag met een stanleymesje de verpakking geopend en de dvd erin gepropt.. (ik moest toch kijken of ie het wel deed toch?) wat een gaaf concert zeg!!
Ik ben ook op slag verliefd geworden op de zwarte LP CUSTOM Black Beauty met Bigsby van Page.. Ding was me niet eerder opgevallen, maar wat een mooie gitaar zeg!!

maar goed.. even een uitstapje off topic..