PDA

View Full Version : Perfect Mess - Butterflies And Hazelnuts



Bo0n
15 november 2012, 09:35
Hi ladz and ladiez!!!

Hierbij mijn allereerste zelfgeproduceerde en "geperformde" demo. Please, do enjoy!!

http://soundcloud.com/nick-silooy/butterflies-and-hazelnuts

Kefding
15 november 2012, 23:36
Absoluut niet mijn ding maar erg goed gedaan! Het klinkt energiek, fris en vooral eigenzinnig. Fijne mix. Bij vlagen hysterisch maar dat is de aard van het liedje, vermoed ik.

Kan zo op de radio, en dat meen ik, ik hoop alleen niet dat je dat als een belediging ziet. :)

Duhsjaak
16 november 2012, 03:21
Hi B
Een summer of love titel. Als de de voorlaatste versie hebt bewaard, zou ik m nou eens proberen zonder loodzware compressie. Ik vermoed dat als het allemaal wat lucht krijgt en wat meer kan ademen, dat het er alleen maar op vooruit kan gaan.

Verder zit het behoorlijk grandioos in elkaar. Mijn invloed is helaas 0, maar wat mij betreft nu al twee keer op de radio. De eerste keer op voorspraak van Kefding en de tweede namens mij.
Vriendelijke groet, Gus

Bo0n
16 november 2012, 09:27
Haha, thanx gasten! Nee hoor, alhoewel ze idd bijna alleen maar bullcrap op de radio draaien zie ik het absoluut niet als een belediging ;) Snap wat je bedoelt Duhsjaak. Ben nu op zoek naar artiesten om m'n eerste album professioneel mee op te gaan nemen, heb geen zin meer om er zelf nu aan te gaan knoeien. Het is goed genoeg om kickass muzikanten mee te gaan vinden, balletje begint te rollen. Als jullie nog wat toffe gitaristen of bassisten in je netwerk hebben, please share he!

Fusion
16 november 2012, 11:42
Te gek!! Mooi gedaan. Enneh, er wordt heel veel mooie muziek gedraaid op de radio hoor, ook op de populaire zenders.

Bo0n
16 november 2012, 15:31
Merci man! Zeker! :) Binnenkort ook mijn song haha ;) Als het zo ver is laat ik het jullie weten!

Fusion
21 november 2012, 11:15
Heb jij nog andere nummers te luisteren? Ben erg benieuwd wat jij doet met wat langzamere nummers, wat meer moody, spacy werk?

Bo0n
24 november 2012, 23:52
Hi Fusion!

Zou graag daar wat meer mee doen. Heb zojuist een nieuw nummer, Who I Am op soundcloud gezet. Het is nog niet helemaal goed gemixed, had langer moeten luisteren voor ik het online zette ;)