PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van deze...



Marshall0611
14 november 2012, 19:58
Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden van deze USB squier Strat..?
Is het eigenlijk not done, of lijkt jullie het wel interessant...?

http://www.iphoneclub.nl/217852/fender-squire-stratocaster-legendarische-gitaar-met-ios-aansluiting-nu-te-koop/

Scarface
14 november 2012, 20:32
Ik vind het een gadget,leuk,niet meer en niet minder. En eigenlijk is het helemaal fout...:stop:

Ik gebruik al een tijdje Line 6 mobile in,eigenlijk het zelfde principe.Leuk om een beetje te klooien,en ik kan in
de huiskamer via bluetooth de gitaar over de luidsprekers van de stereo-installatie laten gaan.Klinkt wel aardig maar staat in geen vergelijk met een echte amp.

Groet,
Marco

TuningGamer
14 november 2012, 21:42
Koop lekker de gitaar die je wilt + een Apogee Jam. Lijkt me veel handiger.

Danar
14 november 2012, 21:52
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van al die computergitaartjes. Ook die rotzooi die Fender nu uitbrengt met die Roland-effecten, dat je elementen 12.000 weet ik veel combinatie's hebben. Van mij hoeft het niet. Het is tenslotte een mooi excuus om weer een gitaar erbij te nemen toch;)

Aan de andere kant is het wel de perfecte oplossing voor mensen die geen groot budget hebben/er niet aan willen uitgeven.

Marshall0611
14 november 2012, 22:13
Koop lekker de gitaar die je wilt + een Apogee Jam. Lijkt me veel handiger.

Is een iRig niet veel voordeliger, of doet die niet hetzelfde..?

gerritje tralalalala
15 november 2012, 11:06
Aan de andere kant is het wel de perfecte oplossing voor mensen die geen groot budget hebben/er niet aan willen uitgeven.
En daarom maar een hele shitload aan apple producten hebben :???:

TuningGamer
15 november 2012, 11:24
Is een iRig niet veel voordeliger, of doet die niet hetzelfde..?

Helaas niet. Ik heb zelf de iRig, maar deze gaat via de audiojack, wat zorgt voor ontzettende feedback bij lichte gain en meer. Alleen clean electric kun je daar mee opnemen en zelfs dat klinkt al niet super. Ik heb de Apogee Jam wel eens geprobeerd en omdat die het signaal digitaal naar GarageBand stuurt, kun je zonder feedback en met veel minder lag opnemen. Het is een duur ding, dat is de reden dat ik hem ook nog niet heb, maar het werkt erg goed.

Danar
15 november 2012, 13:17
En daarom maar een hele shitload aan apple producten hebben :???:


Het hangt er maar vanaf waar je prioriteiten liggen. Als er mensen denken dat ze met die hele shitload aan Apple producten het geluid kunnen krijgen wat ze willen, dan moet je dat vooral doen. Zoals ik al zei vind ik dat inderdaad pure onzin. Ik ben zoiezo al principieel tegen Apple en dan vooral de hype die er omheen hangt. Als ik kan kiezen tussen 2000 euro Apple producten of 1000 euro aan gitaarspul, geef mij dan maar dat laatste!

Hotpepper01
15 november 2012, 13:55
O ja, zo eentje met een USB aansluiting. :stop: Hoeft van mij niet, ik weet namelijk nog niet hoe ik het CTRL-ALT-DEL akkoord moet spelen...