PDA

View Full Version : Aangeboden: Gitaar lessen in Tilburg



JimiDylan
14 november 2012, 15:55
Ik geef inmiddels zo'n 4 jaar gitaarlessen en doe dit met veel plezier, voor jong en oud (leeftijd maakt dus niks uit). Ik geef les in vrijwel elke stijl (op zowel elektrisch als akoestische gitaar), behalve de flamenco en klassieke stijl.

Mijn insteek: gitaar spelen en muziek maken moet vooral leuk zijn, dus in eerste instantie werken we altijd aan datgene wat de leerling zelf leuk vindt om te spelen. Als de leerling een speciaal doel voor ogen heeft werken we daar naartoe. Dingen als theorie komen wel aan bod, maar alleen als de leerling dit nodig heeft voor zijn/haar spel of er gewoonweg in geinteresseerd is, als een leerling bepaalde stof onnodig vindt en geen plezier in heeft, zal ik hier nooit op aandringen.

Zelf studeer ik songwriting aan de Rock Academie in Tilburg, en heb dus ook de benodigde kennis in huis wat betreft het schrijven van liedjes, zingen en het spelen in een bandje, ook met het opnemen heb ik ervaring en mocht het nodig zijn kan ik dus ook in elk van deze disciplines extra hulp verlenen. Ik zit zelf ook in een band, voor meer info hierover kunt u terecht op www.therealmsmusic.com, ik speel hier gitaar, zing en schrijf (het grootste gedeelte) van de liedjes.
Als u geinteresseerd bent (voor uzelf of voor uw kind natuurlijk), nog vragen heeft of graag de tarieven zou willen weten, kunt u mij bereiken op nick@pilmeyer.nl, of me op dit forum een prive-bericht sturen.

Ik heb veel beschikbare tijd om les te geven en ben daarbij zeer flexibel, er valt dus altijd wel wat af te spreken, eventueel kunnen we per week kijken welke tijd voor u uitkomt.

Met vriendelijke groeten,

Nick Pilmeyer