PDA

View Full Version : Geen output sinaal Strat.



hailwood
14 november 2012, 14:02
Hallo,
Ik heb een david Gilmour look a like gemaakt compleet met coppershielding.
Ik heb een complete CS 60 slagplaat gekocht die electronica overgezet dus alleen de input en aarde gesoldeerd maar krijg geen geluid uit de gitaar via mijn amp wel krijg ik een sinaal als ik hem aan mijn stemapperaat prik kan hem gewoon stemmen.
Nou heb ik ge hele ruimte met koper folie afgeschermd en deze geaard zoals ik op het Net had gezien kan ik hier iets fout gedaan hebben...Zie foto?
Ik heb foto's maar krijg ze niet geplaatst als je ze wil zien mail me even. e.jansen2@quicknet.nl

Graag hoor ik van jullie.

Groeten Ed.

Tabula Rasa
14 november 2012, 14:08
Andere gitaar op je versterker al geprobeerd? Je gitaar geeft in ieder geval signaal door of je stemapparaat pikt het accoustisch signaal op?

hailwood
14 november 2012, 14:12
Ja andere gitaar geen probleem,dat van het stemapparaat zou best eens kunnen had ik nog niet aan gedacht.

Dennis_Ajax
14 november 2012, 14:17
Aan de aarding zal het niet liggen. Heb je de draad via het soldeer bovenop de volumepot aangesloten op de inner circle van de output? En een draad vanaf het middelste aansluiting van de volume pot naar de hottip.

hailwood
14 november 2012, 14:31
Aan de aarding zal het niet liggen. Heb je de draad via het soldeer bovenop de volumepot aangesloten op de inner circle van de output? En een draad vanaf het middelste aansluiting van de volume pot naar de hottip.

Ik heb (zwart) aan de Middeaansluiting en (Wit) hot aan de het deel wat de tip van de plug raakt.

hailwood
14 november 2012, 16:18
Hallo,
Bedankt voot jullie info,Dennis en Tabula.
Heb het bij de input jack gezocht deze uitsparing had ik ook met koperfolie bekleed maar blijkt dat de tip van de hottip de zijkant van het hout raakt dus deze met folie geaard was dus vandaar geen sinaal plakje rubber ertussen en klaar klinkt als een dijk...

Groeten Ed