PDA

View Full Version : Funky2012 luisteren !



zoldergitarist
14 november 2012, 13:55
Sinds lange tijd weer eens een nummertje in elkaar geknutseld.

http://members.home.nl/zoldergitarist

pasqual
14 november 2012, 22:01
En nu van die zolder af! Maar nu even serieus: Ik mag toch hopen dat je met zo'n talent in een band speelt?
Maar het kan natuurlijk ook een bewuste keuze zijn dat je lekker voor jezelf liedjes schrijft...
Klinkt in ieder geval erg goed en dat je gitaar kan spelen is me wel duidelijk;)

Ondertussen heb ik het grootste gedeelte van je overige nummers geluisterd en ik waan me weer in de jaren 80 toen ik veel van dit soort muziek luisterde: Malmsteen, impellitteri, Cacaphony, Racer X, etc....
Erg leuk! Arpeggio's al over:cooler:

Duhsjaak
15 november 2012, 22:12
Hi Z
Ik vind eerlijk gezegd dat dit heel dicht gaat naar de maatstaf. De norm.
Ik vind eerlijk gezegd ook dat ik iets persoonlijk daarin mis. Ook in de originelen. Waarschijnlijk dat ik daarom funk een beetje een bestudeerde vorm van cool vind. Sorry, sorry. Ik zie Chic al voor me, swingnegers met witte neusvleugels..... of Foxy.

Echt muziek voor op de radio. Ik vind YouTube niet in alle gevallen echt een verbetering.

Zonder dat ik nou weet wat de volgende 'craze' weer zal zijn, 't zou zo maar 'funk met ballen' kunnen zijn. En jij zou daarin kunnen schitteren!

Maak het iets persoonlijker, directer zodat ik niet het idee krijg dat je een lesje staat op te dreunen, zonder door te schieten in extremen, want funk is altijd een beetje understated.

Ik geloof echt dat daar een markt voor is.
Misschien toch een idee om eens van dat zoldertje af te komen. Er is tegenwoordig ook nog zoiets als internet. Via bijvoorbeeld WeTransfer stuur je moeiteloos 2GB naar iemand, die daar weer zijn eigen plasje overheen kan doen. Ge-wel-dig veel mogelijkheden.

Er is al eerder leuke muziek van dat zoldertje afgekomen. Je mag van mij best wat productiever zijn. Ga feesten, al is het maar één keer in de maand!
Aan het werk luie donder!!! Ehmmmmm..... dit roept om zo'n smiley, eens kijken :makeup:, wat een mens toch niet moet doen om met de tijd mee te gaan hè?

Vriendelijke groet, Gus

Kefding
15 november 2012, 23:33
Ik vind het ook mooi allemaal, maar met stip op nummer 1: popcornfunk.mp3! :)