PDA

View Full Version : Nieuw. Is dit verplicht eigenlijk?



Champ-00
12 november 2012, 16:13
Hoi, mijn naam is Roy en ik ben verslaafd aan muziek (Hoi Roy)

Ik zie bij de andere leden 0 reacties op hun welkomsttekst, dus ik kan hier eigenlijk van alles neerzetten niet?
Ben dus nieuw hier. Ik speel gitaar, maar ben eigenlijk een pianist. Klassiek geschoold zelfs. Misschien hoor je dat wel terug in de demo's die ik maak. Hou niet van muziek in hokjes stoppen, al snap ik wel waarom mensen hokjes gebruiken.

Ik heb 6 jaar lang in de band Ambacht (http://www.ambachtonline.nl/?page_id=31) gezeten. Nederpop. Een band waar ik trots op ben. Kon mijn klassieke ei kwijt en ook nog eens janken met de gitaar soms. We waren flink aan de weg aan het timmeren, we begonnen zelfs airplay te krijgen op radio 2 en 3FM. Maar voor sommige bandleden werd het beginnend succes (we stonden nog nergens) te veel.

Ik ken het forum al langer. Ik spiekte weleens als ik iets nieuws had gekocht, of als ik tips wilde over iets anders. Ik ben lid geworden om ideeën te wisselen en ik zoek nog een mooie buizenversterker (in de tijd toen Ambacht nog bestond mocht ik op de Fender Twin van de bassist spelen...Mooie tijden :soul:)

Groeten,

Roy

Rizz
12 november 2012, 16:34
Welkom! Heb jij er toch al 1 te pakken.. :D Maar ze worden wel gelezen, hoor, verplicht is het overigens niet, maar wel netjes..

Veel plezier hier!

macwilliams
12 november 2012, 16:40
Het is wel zo netjes jezelf even voor te stellen, maar niets is verplicht.
Succes met je zoektocht naar een mooie, fijne versterker.

En dat was twee!

Duhsjaak
12 november 2012, 16:45
Hi Roy
Terwijl ik druk aan het tellen was, heeft Rizz al gepost.
Da's een goed ding. En het behoedt je voor een prachtopsomming dier ik al helemaal voor me zag:
-Hans Anders
- Pearl
- Het Huis
- Groenhof Optiek
- Beter kijken
- Beter horen (heeft met brillen niks te maken, maar als muziecus kom je vroeg of laat toch in hun armen. Of in hun kassa.

Ik telde zo maar twintig nieuwe leden en al die leden, dus allemaal hè, hebben reactie of reacties op hun openingspost. Dus ik dacht: Ach, misschien wil hij mijn brilletje effe lenen.

Hartelijk welkom dus!

Zodat het ook zonder bril te lezen valt.
Hoop dat we elkaar elders nog tegen komen. Veel plezier dus.

Vriendelijke groet, Gus

Rizz
12 november 2012, 16:49
Nou, daar moet ik Gus toch gelijk in geven, op de eerste vijf pagina's is er niemand zonder reactie.. Ja, 1, maar dat is dikke spam... Dus... ;)

Champ-00
12 november 2012, 18:06
Haha, bedankt mannen. Ik was even scheel.

Bedankt voor het warme onthaal :)

Duhsjaak
15 november 2012, 12:01
Hi
Ooooohh..... maakt niks uit.
Wei maaken geen voute.
Vriendelijke groet, Gus