PDA

View Full Version : nothing else matters solo



naamvergeten
12 november 2012, 14:16
http://www.youtube.com/watch?v=Y9wXxOsQUA0

Don Capo
12 november 2012, 18:39
Tja.... wat moet je hiervan zeggen? Kort, lang wachten totdat er iets begint. Dat wat je speelt zal vast heel degelijk zijn, maar ik krijg er geen kippenvel van. Leuk dus, maar misschien even een langer stuk spelen en voortaan even de video bewerken.

(las laatst dat mensen al afhaken na 2 seconden buffertijd, ik vind mijn 15 seconden wachten op de eerste noot dus nog knap!)

da Liks
12 november 2012, 20:10
nice, maar speel m nog eens met het nummer draaiend op de achtergrond? zul je zien dat je niet uitkomt.. maar, nice! ben er zelf toevallig ook mee bezig.

Han S
12 november 2012, 20:27
Geweldig, vooral deze die in hetzelfde rijtje staat:


http://www.youtube.com/watch?v=MXDRMJMq6lA&feature=player_embedded

Die kop van die griet aan het einde, onbetaalbaar. :D

Duhsjaak
12 november 2012, 22:03
Hi Han
Wat ben je toch een hoofdprijs gozert.
Waar heb je dit nou weer vandaan......?
Sjonge jonge hoe verzin je het.
Heb wel gelachen hoor. Zoiets zet je toch niet op JoeTjoep?

Afijn, zal zeker aan mij liggen.

Laten we maar zeggen: Soms leer je ook van hoe je het niet wilt doen.....

@TS
Een heeeeel mooie mevrouw redt het bij mij ook niet meer in een halve minuut. Sorry, maar jij dus ook niet...

Ik hou niet van kat posts, maar hier weet ik eerlijk gezegd niet veel meer van te maken dan: Mooi snoer joh! Keep it up. Straks lach je me uit, omdat jij een meester gistarist wordt en ik dat in deze post niet heb onderkend. Shame on me.

Vriendelijke groet, Gus

Han S
12 november 2012, 23:13
Gus, je hebt toch wel de laatste paar seconden van die dame bekenen? die veelzeggende blik van die dame is prachtig en ik vind jongeren zo geweldig. Dat heb je als je wat ouder wordt (ff off topic), veel mensen van mijn leeftijd hoor ik het hebben over 'die jeugd van tegenwoordig'. Maar wat een prachtig volk is het en wat een geweldige generatie komt er aan. Praat maar eens met kinderen van rond 12 jaar.

Het komt helemaal goed met deze wereld, misschien maak ik het nog mee, ik hoop het, maar ik ben er van overtuigd dat de jongeren het veel beter gaan doen dan wij oude meuk.

peter_heijnen
13 november 2012, 09:51
Hi Han
Wat ben je toch een hoofdprijs gozert.
Waar heb je dit nou weer vandaan......?
Sjonge jonge hoe verzin je het.
Heb wel gelachen hoor. Zoiets zet je toch niet op JoeTjoep?

Afijn, zal zeker aan mij liggen.

Laten we maar zeggen: Soms leer je ook van hoe je het niet wilt doen.....

@TS
Een heeeeel mooie mevrouw redt het bij mij ook niet meer in een halve minuut. Sorry, maar jij dus ook niet...

Ik hou niet van kat posts, maar hier weet ik eerlijk gezegd niet veel meer van te maken dan: Mooi snoer joh! Keep it up. Straks lach je me uit, omdat jij een meester gistarist wordt en ik dat in deze post niet heb onderkend. Shame on me.

Vriendelijke groet, Gus
Je weet hier leuk vrienden te maken met je verhandelingen, maar de eerste de beste die zich hier nooit zal vertonen krijgt een veeg uit de pan. Ik vind het onbetamelijk Duhsjaak.

Duhsjaak
13 november 2012, 10:38
Je weet hier leuk vrienden te maken met je verhandelingen, maar de eerste de beste die zich hier nooit zal vertonen krijgt een veeg uit de pan. Ik vind het onbetamelijk Duhsjaak.

Hi Peter
Ik zie werkelijk niet in welke transgressie ik hier veroorzaak.
Mijn opmerking heeft 0 invloed op de gang van de dingen.

Er zijn miljoenen die zich hier niet vertonen, dus hoe zich dat verhoudt tot 'de eerste de beste' is mij niet helemaal duidelijk.

Ik zie een behoorlijk spelende jonge vrouw, die zich met een vreselijk verveelde blik een weg baant door een gitaar solo en de laatste seconden kijkt zij op een manier die ik alleen maar kan lezen als 'ik baal (hiervan?) als een stekker'.

Mijn persoonlijk mening is dat je dat soort opnames beter niet kunt posten. Jij weet best waarom.
Ik heb dat geprobeerd te verwoorden met de opmerking dat je soms ook leert van hoe je iets niet wilt doen.

Vind jij dat onbetamelijk? Soit!
Ik zie mijn geweldige overtreding van de norm niet helemaal, maar jij gaat mij dat vast uitleggen.
Vriendelijke groet, Gus

peter_heijnen
13 november 2012, 10:58
Gus, je staat hier bekend om je positieve bijdragen tav forummers die je daarbij, ook al is het virtueel, in het gezicht kijkt.

Nu wordt er iets geplaatst, niet door degene zelf maar diegene zal vooral ook nooit kennis nemen van haar verschijnen hier, en itt al het eerder dat ik van jou hier heb gelezen, weet je een volledig negatieve post te produceren. Dat kan en dat mag, maar ik denk er het mijne van.

Het gaat verder ook niet om invloed op de gang der dingen, het gaat om de gang der dingen.

Duhsjaak
13 november 2012, 11:08
Hi Peter
OK, we agree to disagree.
Snap nu wat je bedoelt. Dank.
Vriendelijke groet, Gus

Duhsjaak
13 november 2012, 11:18
Gus, je hebt toch wel de laatste paar seconden van die dame bekenen? die veelzeggende blik van die dame is prachtig en ik vind jongeren zo geweldig. Dat heb je als je wat ouder wordt (ff off topic), veel mensen van mijn leeftijd hoor ik het hebben over 'die jeugd van tegenwoordig'. Maar wat een prachtig volk is het en wat een geweldige generatie komt er aan. Praat maar eens met kinderen van rond 12 jaar.

Het komt helemaal goed met deze wereld, misschien maak ik het nog mee, ik hoop het, maar ik ben er van overtuigd dat de jongeren het veel beter gaan doen dan wij oude meuk.

Hi Han
'Dankzij' de crisis loopt het aantal behoorlijk terug. Tot voor kort coachte ik ca 250 jonge mensen per jaar. Tegenwoordig wordt dat vaak betaald, vroeger was dat tegen een fooi (onkostenvergoeding, net genoeg voor een broodje en de parkeermeter) van FL 30,00 per avond. Geld was dus niet de drijfveer; dat was precies de overtuiging die jij noemt.

In touch met NL van 17 tot 35 jaar. Werkelijk een feest! Helemaal waar. Spreek van tijd tot tijd nog coachees/cursisten... Mijn kinderen lachen zich gek: Wąt een ophef (of woorden van gelijke strekking) krijg ik dan te horen.

Maar geloof in de jeugd staat voorop.

@TS
Sorry, het onderwerp is ernstig in de knel gekomen in een vriendelijk gesprek tussen beschaafde heren. Volgende keer gedraag ik mij beter.

Vriendelijke groet, Gus

Han S
13 november 2012, 11:41
Gus, je staat hier bekend om je positieve bijdragen tav forummers die je daarbij, ook al is het virtueel, in het gezicht kijkt.

Nu wordt er iets geplaatst, niet door degene zelf maar diegene zal vooral ook nooit kennis nemen van haar verschijnen hier, en itt al het eerder dat ik van jou hier heb gelezen, weet je een volledig negatieve post te produceren. Dat kan en dat mag, maar ik denk er het mijne van.

Het gaat verder ook niet om invloed op de gang der dingen, het gaat om de gang der dingen.

Peter, ik heb het filmpje van de TS helemaal afgekeken en toen dat afgelopen was kwam er zo'n mozaiekscherm met meerdere sologitaristen die het onvolprezen werkje van Metallica plegen. Mijn oog viel uiteraard als eerste op een niet geheel onfraaie jonge dame en hetero als ik ben werd ik nieuwsgierig. Ik keek het filmpje en de dame is een lust voor het oog, maar speelt ook nog heel behoorlijk gitaar. Onder haar filmpje krijgt ze een paar huwelijks aanzoeken. Maar die blik van haar en vooral een seconde voor het einde als ze lijkt te willen zeggen: bekijken jullie het ff lekker. Dat is toch geweldig?

Idd geen dame die hier geregistreerd staat, al weet je dat nooit zeker, maar wel leuk.

dagrim1
13 november 2012, 13:27
Zoals eerder gezegd in dit topic, besteed er iets meer aandacht aan. Nu plemp je een filmpje neer, maar wat wil je ermee? Tips, showen, wat dan ook?

Knip het iets zodat we idd niet 15 seconden moeten wachten op de eerste aktie. Zet er een backingtrack achter om een en ander meer aan te kleden, nu is het wat kaal en kil, maar ook om te zorgen dat het klopt wat je speelt, qua timing, etc.

Maar zoals gezegd, best redelijk/netjes/degelijk (kan het goede woord niet helemaal vinden) maar onaf en niet compleet naar mijn gevoel.

peter_heijnen
14 november 2012, 09:53
Dat is toch geweldig?
Zo had ik het ook begrepen Han.

Ik zie een leuke meid die ook maar probeert er bij te horen.