PDA

View Full Version : Manager zoekt band / artiest!



NiniZwetsman
11 november 2012, 21:18
Voor ik mijn vraag stel zal ik me even voorstellen.
Ik ben Nini Zwetsman, 18 jaar oud en ik woon in Bussum.
Ik ben de voorzitter van JongBussum ( de Jongeren Adviesraad en Evenementen organisatie van de gemeente),
actief lid en projectleider bij de NJR, ik werk als freelance evenementen organisator voor Relay Events en ben backstage manager in de Vorstin in Hilversum.

Nu is het zo, dat ik dit jaar ben begonnen met de studie management popmuziek aan de Herman Brood Academie in Utrecht. Zij leren mij alles wat betreft het zakelijke gedeelte van het managen van bands, artiesten en acts. Denk bijvoorbeeld aan het regelen van optredens, gages, riders, publishing en retailers. Alles wat nodig is zodat een band zich volledig kan richten op het creatieve gedeelte, zonder zich druk te hoeven maken om publiciteit, boekingen etc.

En dit moet ik natuurlijk in praktijk brengen! Ik zoek een leuke, zeer ambitieuze band of artiest ( singer-songwriter) die:
- Minimaal 1 jaar samen is of al meerdere jaren ( op niveau ) speelt en zingt
- Al meerdere malen heeft opgetreden
- het werk al band serieus neemt en hier graag verder mee wil!
- het liefst uit de regio 't Gooi, of Utrecht. Maar mocht je ergens anders vandaan komen, ben je ook meer dan welkom om even te mailen!

Ben jij of zijn jullie op zoek naar een enthousiaste, jonge manager, die de basics al geleerd heeft en gaande weg natuurlijk alles leert wat van belang is, die veel contacten opdoet door het organiseren van evenementen, het werken in poppodium de Vorstin en les heeft van veel mensen uit de industrie of mensen die iets kunnen betekenen in de ontwikkeling van jou/jullie als act?

En zouden jullie / zou jij het leuk vinden om een keer met mij rond de tafel te gaan zitten en te kijken wat ik voor jullie/jou eventueel zou kunnen betekenen? Praten over jullie plannen, wat jullie toekomst dromen en ambities zijn en waar jullie als band/ jij als artiest nog tegen aanlo(opt)pen etc?

Laat het mij dan weten!

Stuur een mailtje naar: Nini_zwetsman@hotmail.com

Greets,

Nini.

TjebbeBroek
9 december 2012, 20:59
Bent u toevallig geïnteresseerd in een band uit het genre ''Black Metal?''.

mvg,

Tjebbe

Misery Signals
10 december 2012, 07:47
Een Black Metal band met een manager haha :-)
Satan stookt nog een extra vuurtje bij in de hel.

MS